Voi jessus kun nuo automyyjät pitävät naisasiakasta tyhmänä toisinaan -_- OSTAESSA hyviä kokemuksia
Mutta nyt myydessä jankkaavat koko ajan, että valitettavasti sitä ja valitettavasti tätä. Jos ovat jo kerran antaneet ostotarjouksen, niin kai minä tiedän sen jatkossakin??? Tarvitse kymmentä kertaa kertoa, että emme voi maksaa tämän ja tämän verran, huoh😑 KUN KYSE ON SIITÄ, ETTÄ MINUN TÄYTYY TEHDÄ PÄÄTÖS: MYYNKÖ VIALLISENA VAI VIATTOMANA. Enköhän minä ole itse tehnyt jo suunnitelmat asian suhteen, nyt tarvitsen vain vahvistuksen että tehdään näin tai tehdään noin😑
Kommentit (9)
Automyynti ja asuntomyynti pitää uudistaa niin että kaikki pellet välikädet jää pois.
VOi olla mutta luulen kyllä että sulla tulee olemaan ongelmia kaikissa kauppatavoissa.
Vierailija kirjoitti:
Automyynti ja asuntomyynti pitää uudistaa niin että kaikki pellet välikädet jää pois.
Nettiauto.com
POINTTI ON SE, ETTÄ JOS EN SELVITÄ JOKA IKISELLE AUTOMYYJÄLLE ERIKSEEN SUUNNITELMIANI, NIIN HE OLETTAVAT, ETTEI MINULLE MENNYT JAKELUUN EKALLA KERRALLA SE OSTOTARJOUS😑 Minulle ei tarvitse sanoa kymmentä kertaa, että valitettavasti emme voi maksaa näin ja näin paljon. NO IHANKO TOSI? 😑 En ole luullutkaan??
Jos olet miekkosjankkaaja uudella imagolla, tuskin kannattaa yrittää myydä autoa viattomana, tuolla menneisyydellä.
Pistä suosiolla paaliin, äläkä nyt ainakaan ala jankkaamaan asiasta kuukausitolkulla kuten miekkosketjuissa.
Sun elämä ap on todella vaikeaa. Onko sulla joskus jotain mukavaa sanottavaa mistään? Jos on, niin kerro meille. Ei jaksa aina näitä samoja miekkosjuttuja, asuntojuttuja tai autojuttuja.
Mä taidan olla ainut täällä tällä hetkellä joka ei oikein ymmärrä mitä aloituksessa yritetään sanoa. Eikun raivota.
Aina tulee yllätyksenä, että kaikki pitäisi selittää juurtajaksain ja perustella ja jaaritella. Eikö riitä, että tiedän itse millä hinnalla myyn kenellekin😑