Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ette anna lapsenne harrastaa?

21.01.2021 |

Haluaisin tietää miksi jotkut vanhemmat eivät anna lastensa harrastaa jotain harrastusta? Tottakai esimerkiksi rahatilanne voi olla syynä, mutta olen huomannut että jotkut vanhemmat eivät vaan halua lastensa harrastavan mitään. Miksi näin?
Itse olen ikuisesti kiitollinen siitä, että vaikka rahaa olikin vähän niin sain silti harrastaa. Harrastuksista on ollut minulle paljon hyötyä nyt myös aikuisiällä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin, mutta lapsi ei halua harrastaa mitään. On aloittanut jalkapallon, koripallon, keilaamisen, kitaran soiton ja parkourin. Kaikki nuo halusi alkuinnostuksen jälkeen lopettaa ja mieluiten lojuu sohvalla puhelin kädessä.

Vierailija
2/4 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ja aika. Jotkut haluaa itse viettää aikaa lasteni kanssa, ei kieli vyön alla perseraviajuosten kyytsätä heitä jonkun muun luo aikaa viettämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tälläiset vanhemmat. Harrastaa ei saanut, paitsi yhtä tiettyä harrastusta mitä isä oli nuorena harrastanut. Äidin mukaan sitäkään ei olisi pitänyt harrastaa. En tiedä mistä johtuu,kaipa kostivat oman lapsuutensa tms.

4/4 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha ja aika. Jotkut haluaa itse viettää aikaa lasteni kanssa, ei kieli vyön alla perseraviajuosten kyytsätä heitä jonkun muun luo aikaa viettämään.

Mutta jos kuvitellaan harrastuksen vievän vaikka yhden iltapäivän viikosta, niin haittaako se?

Eri asia tietysti jos joka päivä juoksee harrastuksessa (minä olin just se lapsi luokassa, joka harrasti melkein joka päivä, koska kilpailin).

-Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan