Peltsin toinen luonto - kauniit maisemat
Kommentit (26)
Miksi ihmeessä peltsin pitää alastomuutta esitellä, onko elokuvaura mielessä :)
Miks ihmeessä sillä ei pysy nykyään vaatteet päällä?
Mieletön sarja, vain peltsin alastomuus ei kuulu pakettiin.
Koskahan kokit alkaa nakuileen ruokaohjelmissa?
Vierailija kirjoitti:
Uuuu, sitä odotellessa. 😋
Ehkäpä sillä nakuilulla haetaan jotain luonnollisuutta ja olemista yhtä luonnon kanssa?
Voi olla, mutta jollain tapaa sopimatonta nähdä toisen hmmm. Katselu häiriintyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä sillä nakuilulla haetaan jotain luonnollisuutta ja olemista yhtä luonnon kanssa?
Harvemmin Suomen luonnossa alastomiin ihmisiin törmää. Savannilla vielä saatetaankin juosta pallit viuhuen leijonia karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä peltsin pitää alastomuutta esitellä, onko elokuvaura mielessä :)
Tankavaaran Tarzan. Peltsi pääosassa ja Harlin ohjaajana.
Vierailija kirjoitti:
onnistuuko mieskokeilla täysi alastomuus vai pitääkö essu olla ettei makkaroita pieniessä mene vahingossa muutakin siivuiksi.
Olen minä useasti vaeltaessa tunturipuroissa peseytynyt ..
Sincc
Sellaista se on oikea luontoelämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin Suomen luonnossa alastomiin ihmisiin törmää. Savannilla vielä saatetaankin juosta pallit viuhuen leijonia karkuun.
Niin niin, mutta jotain alkukantaista yhteen kuuluvuutta luonnon kanssa tarkoitinkin. Nakuinahan tänne on tultu. :)
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, mutta jollain tapaa sopimatonta nähdä toisen hmmm. Katselu häiriintyy.
Silmät kiinni jos ujostuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Sincc
..ja kuvattu televisio- ohjelmaksi kaiken kansan nähtäväksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmät kiinni jos ujostuttaa.
No mutta, miksi...sitä ohjelmaa katsoo juurikin maisemien takia. Hanurinpesu on yksityisasia, ei tarvitse kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sincc
..ja kuvattu televisio- ohjelmaksi kaiken kansan nähtäväksi...
No jos siinä nimenomaan tavoitellaan sitä luontosuhdetta siinä elokuvassa. Nyt en puhu omasta tietokoneohjelmastani, jossa ollaan ..
Sincc
Peltisin pissaaminenkin näytettiin. Warum?
Kyllä nää Peltsin seikkailut lapin hotellin takapihalla alkaa etoa. Äijä on viikkotolkulla erämaassa, eikä parta kasva lainkaan, aika jännää? Joko parta vaan ei kasva, tai sit seivataan aamuisin, ennen turvekammista ylös nousua.
Kyllä niin toivoisin, että tälläinen "erähömppä", saataisiin hieman todenmukaisemmaksi!
Ps. Kyllähän tälläinen uppoaa niihin immeisiin, joille erämaa alkaa kerrostalon alaovesta!
Halti, Suomen korkein tunturi. Vau, mitkä maisemat.