Mistä edullisesti Kontio kumpparit aikuisille?
Onko jossain Nokian Kontioita tai joitain muita _pitkävartisia_ kumppareita näkynyt hyvällä hinnalla. Yhdet bongasin noin 50 euron hintaan.
Niin ja lapselle sais olla tietty kans.
Kommentit (3)
Monet Vikingin kumpparit on ollut pojalla ja hyvin ovat kestäneet, kaikki odottavat pikku-veljen käyttöä. Uskoisin että hyvin toimivat aikuisillakin. Itsellä on kyllä Nokialaiset, kun esikoinen oli valinnut minulle vaaleanpunaiset Hait äitienpäivälahjaksi pari vuotta sitten. (Olin toivonut kumisaappaita) Väri on kyllä sadepäivän piristys niin itselle kuin muille.
Kiitos Babar ;-)
Meiltä kyllä kans löytyy kumpparit, kun pojalla on oikein loistavat Elefantenit irrotettavalla vuorella ja mulla itselläni on varmaan vuoden vanhat kirkkaanpunaiset Hait, mut nyt olis tarvis saada kyyvaaran takia pidemmät varret, kun on tarkoitus siirtyä vielä pöpelikömpään paikkaan. Toivottavasti vaan pojan polvitaiteita ei nuo pitkät kovin hierrä. No, mutta kokeillaan nyt koko poppoolle nuo Vikingit. Mulla mielikuva, et pojalla oli ihan pienenä Vikingit (nytkin on kyllä gore-lenkkarit ja talvella oli kans), mut ne kumpparit oli niin vähällä käytöllä, et niistä ei kyl saanut mitään selvää laadusta. Kiva, et noi kumpparit toimis. Saapahan sitten säästetyllä hinnalla pojalle kahdet kumpparit vielä lisää, kun jalka kasvaa.
Kävin tänään katselemassa kumppareita ja mitä itse näin, niin Kontioista saa pulittaa sen lähemmäs 50 euroa järkiään. Löysin ihan vastaavat eli pitkävartiset mustat Vikingin kumpparit 30 euron hintaan. Onko jollain kokemuksia näistä? Tuossa kun vois säästää 60 euroa meidän poppoolta.