Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mites se vuorotteluvapaan ehdot menee?

Vierailija
03.08.2006 |

Kauanko pitää olla ollut töissä, että sitä saa? Mitäs jos ei ole ollut vakituinen ja vielä välillä viisi vuotta äitiyslomilla ja hoitovapailla? Ja paljonkos sitä rahaa sit saikaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisellä työnantajalla töissä vähintään vuosi ennen vuorotteluvapaan alkamista ja siihen vuoteen saa sisältyä vain 30 palkatonta päivää.

Rahaa tulee muistaakseni 70% työttömyyskorvauksesi määrästä jos jäisit työttömäksi tai 85% jos työhistoriaa on - olikohan 20 vuotta?!

Vierailija
2/3 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minun tilanne se, että työhistoriaa yli 10v ja samalla työnantajalla(kaupunki) jo vuodesta 1993, mutta olen tällä hetkellä vakituisesta virasta jo 3:tta vuotta virkavapaalla ja teen siis kaupungin sisällä töitä toiseen instanssiin. Olenko siis oikeutettu hakemaan vakipaikasta vuorotteluvapaata nyt kun aloitan opiskelut?

Jos joku tietää vastatkaa, please

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin samaa vastausta ja tämä keskustelu tuli vastaani. Jos joku muukin vielä törmää tänne niin luulen löytäneeni vastauksen: http://vuorotteluvapaa.com/vuorotteluvapaan-ehdot/

Eli 10 vuoden sisällä on saanut pitää  2,5 vuotta erilaisia vapaita, kuten hoitovapaa jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi