Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko olemassa urheilullisia ja hyvin timmejä miehiä, jotka tykkää pyöreämmistä naisista?

Vierailija
21.01.2021 |

Onko tämmöisiä? Ja siis pyöreällä en tarkoita lihavaa vaan sellaista muodokkaampaa mallia, joka on n. kokoa 38 mutta ei mikään fitnessnainen. Lähinnä mietin, kiinnostaako tuollaisia miehiä vain hyvin treenatut ja rasvattomat naiset.
Ongelma kärjistäen: ei kai toi oikeesti voi musta olla kiinnostunut?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on eri arvot elämässä.

Se tykkää urheilusta ja sinä et. Miksi tavoittelusit itsellesi sopimatonta?

Vierailija
2/11 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä mutta vähemmistössä ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on. Mieltymykseltään kaikenlaisia miehiä ja naisia on olemassa :) 

Löytyy myös paljon tuttuja, jossa sporttisemman miehen vaimo on pyöreä, yhdellä jopa lihava vaimo. Kyse on erilaisuudesta, ei haluta peilikuvaa vaan toisenlainen. Toisaalta ja ennen kaikkea kyse on rakkaudesta, silloin kun rakastut, menettää toisen kropan muoto merkitystään.

Erikseen on sitten ne pinnalliset, joille vaimon tai miehen täydellinen edustuskelpoisuus menee rakkauden edelle.

Vierailija
4/11 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa, mutta vähän heitä on. Ne fitnessnaiset on tiukkiksia, lihavat lepposia.

Vierailija
5/11 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä urheilusta ja liikun paljon. Musta saa kyllä seuraa lenkkipoluille tms., mutta salilla en käy. Elämänarvot varmaan menee osittain yhteen. Itse myös luen, teen käsitöitä, sisustan kotia ym. En oikeastaan tavoittele ketään, koitan lähinnä ymmärtää.

Vierailija
6/11 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meillä on pitkä avioliitto takana ja oltiin tavatessamme molemmat ihan peruskuntoisia. Nyt mies on elämänsä kunnossa fyysisesti ja mä olen pullukka. Mutta kyllä se musta tykkää. Tosin, luulen että hän valitsisi hoikemman jos nyt pitäisi valita.

Vierailija
7/11 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni mies valitsee puolisonsa muiden kriteerien, kuin ulkoisten seikkojen, perusteella. Eli esim. he voivat kiinnostua ihan hyvin pyöremmästä tai hoikasta naisesta. Uskoisin, että tälläisiä miehiä on myös urheillullisten ja timmien miesten joukossa, jolloin vastaus on kyllä, sellaisia miehiä on.

Vierailija
8/11 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä on läskifetissi, mutten koskaan kehtaisi liikkua vantaan kokoisen muijan kanssa kaupungilla.

Kiva niitä on silti panna.

Vierailija
9/11 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiin kuka vaan

Vierailija
10/11 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on! On myös olemassa timmejä naisia, jotka pitävät muunlaisista miehistä. Kaikille ei tarvitse olla mikään pitkä adonis, kunhan kemia natsaa.

Itse vain nyt omana henkilökohtaisena mielipiteenä pidän itseäni pienemmistä naisista. Olen 170cm pätkä, joten tuskimpa kukaan pitempi, saati muodokkaampi nainen minusta tykkäisi. Kaikki minusta kiinnostuneet naiset ovat olleet siroja noin 150-160 pitkiä. Ja minä pidän semmoisista naisista.

Kaveripiirissä on sitten niitä jotka nimenomaan haluavat sen pyöreämmän, muodokkaamman ja heidän sanojensa mukaan "oikean naisen".

Eli summa summarum toinen tykkää toisesta, toinen toisesta. Aloittajan kysymykseen siis voin vastata että kyllä on!

Vierailija
11/11 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis mielestänne kokoa 38 oleva nainen lihava, pullukka tai Vantaan kokoinen?

Eiköhän se ole keskikokoa tai jopa hoikka.