Montako olutta teidän miehen täytyy juoda että tulee edes pieneen hiprakkaan?
Itse olen tottunut siihen että mieheni täytyy ottaa 8-10 olutta ennen kuin se alkaa juurikaan vaikuttaa. Sellainen 18-24 olutta menee jos innostuu vähän enemmän viihteelle. Mutta hän onkin lihaksikas ja hyväkuntoinen mies.
Paljonko teillä menee?
Kommentit (61)
8-packi ei vielä ajokuntoon vaikuta.
Minun miehellä ison pihviaterian kanssa saattaa mennä 5-6 isoa tuoppia olutta pelkästään ruokajuomina.
Tyhjään vatsaan kun juo niin nousee 2-3 nelosolutta nopeasti juotuna jo vähän tukkaan.
2-3 tuoppia ja mies on ruokottomassa kunnossa. On pieni ja hintelä mies.
Vierailija kirjoitti:
Tyhjään vatsaan kun juo niin nousee 2-3 nelosolutta nopeasti juotuna jo vähän tukkaan.
Kannattaa muistaa syödä ennen ryyppäämistä, niin ei tarvitse hävetä.
Vierailija kirjoitti:
2-3 tuoppia ja mies on ruokottomassa kunnossa. On pieni ja hintelä mies.
No tämä on kyllä jo joku hintelyyden maailman ennätys. Melko onneton mies.
En ole koskaan nähnyt miestäni humalassa. Juo kyllä, mutta muutama olut tai punkkulasillinen riittää.
Karmeita kaljankittaajia teillä. Varmaan moni myös sen näköinen.
Varmaan joku 8-10. Sitten huomaa, että on juonut jotakin. Miehellä pituutta 178cm ja painoa 116kg (ei siis ole mikään bodari vaan ihan tommonen läski =D)
Kotona illalla jos päättää juoda, menee 6-7 keskaria. Alkaa tuntumaan jo heti toisen kohdalla, onneksi vaikuttavuus on säilynyt vuosien saatossa kun olen pitänyt välipäiviä. Ote lehdestä : riippuvuuden kehittymistä hidastaa se että aivot aina välillä unohtavat mitä alkoholi on. Tätä sääntöä olen yrittänyt noudattaa.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla palstamiesten vastauksia suurin osa.
Vierailija kirjoitti:
Raavaaseen isokokoiseen mieheen uppoaa olutta "hieman" enemmän kuin vaikkapa pienikokoiseen naiseen tai hintelään kynäniskaan.
Kyllä toinen jo nousee selvästi päähän, nykyään harvoin edes juon kolmea enempää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääntö nro 1 mukaan aina pitää juoda tyhjään vatsaan alkoholia. Täyteen vatsaan juotuna ei nouse ollenkaan tukkaan ja tulee hirveä ähky.
1 niin alkaa puhe sössöttää ja on muutenkin ärsyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääntö nro 1 mukaan aina pitää juoda tyhjään vatsaan alkoholia. Täyteen vatsaan juotuna ei nouse ollenkaan tukkaan ja tulee hirveä ähky.
Juuri näin. Alkoholi alkaa imeytyä jo vatsalaukussa, ja täyteen vatsaan juotuna osa alkoholista menee hukkaan. Siksi juominen aloitetaan aperitiiveilla ENNEN syömistä.
N. 10, mutta vain alkulämmittelynä. Ihmettelen et voi vaikuttaa lähes selvältä, kun tempoo baarit ja jatkot siihen.
Joku fys. oikku selvii, kun dokaa. Aamulla on saattanut muutaman tunnin unilla jo tehdä safkat, ja on korjaamassa autoa. Kuulemma soittanut sukulaisilleen... 😨 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raavaaseen isokokoiseen mieheen uppoaa olutta "hieman" enemmän kuin vaikkapa pienikokoiseen naiseen tai hintelään kynäniskaan.
Ei välttämättä. Lappalaiset on pienikokoisia, mutta pirun kovia juomaan. Nimim. kokemusta on kalareissuilta.
Mun mies ei juo. Ja on vegaani.