Älä ole liian kiltti, pidä puolesi parisuhteessa!
https://anna.fi/havaintoja-parisuhteesta/ala-ole-liian-kiltti-pida-puol…
Onko teillä tämmöistä?
Kommentit (10)
Ole kiltti nainen vaan ja alistu.. näin on.
Nainen kuuluu olla hellan ja nyrkin välissä! Näin miehet on naisia opettanut..
Vierailija kirjoitti:
MOLEMPIEN pitää olla kilttejä
No jos se ei oo mahdollista niin parempi edes et toinen on kiltti..
Vierailija kirjoitti:
MOLEMPIEN pitää olla kilttejä
Toivoa sopii, että molemmat olisivat kilttejä toisilleen. Toivotaan, toivotaan, toivotaan...
Jep, artikkelin alku oli kuin suoraan ensimmäisestä avioliitostani. Mutta sitä en allekirjoita, että puoliso olisi halunnut minun olevan vähemmän kiltti. Silloin kuin sanoin mielipiteeni, niin elämä oli yhtä riitaa. Olisiko hän oikeasti halunnut elää riitaisassa parisuhteessa...?
Parisuhde? Kuka sellaista tarvitsee?
Vierailija kirjoitti:
Jep, artikkelin alku oli kuin suoraan ensimmäisestä avioliitostani. Mutta sitä en allekirjoita, että puoliso olisi halunnut minun olevan vähemmän kiltti. Silloin kuin sanoin mielipiteeni, niin elämä oli yhtä riitaa. Olisiko hän oikeasti halunnut elää riitaisassa parisuhteessa...?
Niinpä..
Joo on. Paitsi että en minä ole aina ollut liian kiltti. Meillä alkoi mennä tuohon suuntaan, koska joka kerta kun teimme miten minä halusin, mies alkoi vaikertaa ja valittaa, miten minun valitsema on väärä ja huono, eikä yhtään kiva. Hän näytti, miten KÄRSII ja perusteli, miksi hänen valitsema/haluama on PAREMPI.
Sitten hän ei koskaan muistanut jälkeenpäin tuota. Hänen mielestään minä vain vahingossa alistuin koska en ole tarpeeksi jämäkkä ihminen. Ja jään yksin.