Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ja miehet ei yleensä puhu rehellisesti omasta elämästään palstalla jolla kukaan ei tunnista?

Vierailija
19.01.2021 |

Näin kaikesta tulee ihme riiitelyä kun ei voida rehellisesti kertoa elämästään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mun oikea elämä on tylsää. Trollaaminen on hauskempaa.

Vierailija
2/6 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pyrin olemaan rehellinen, mutten tietenkään kerro koskaan ihan kaikkea. Jotenkin ja jollain tavalla pitää säilyttää yksityisyys.

Trollaukselle tylsiä päiviä ja iltoja vastaamattomuuden avulla.! 😎

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ovat niin paranoideja, että kuvittelevat kaikkien tuttujensa lukevan tätä foorumia. Samoin kuin jokaisessa julkkista käsittelevässä ketjussa kuvitellaan kyseisen henkilön lukevan sitä keskustelua.

Ihmiset kuvittelee, että heidän sanomisensa kiinnostaa.

Vierailija
4/6 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset oikeasti ovat pörssiyhtiöntoimitusjohtajainsinöörilentäjälääkäreitä itse eivätkä sellaista miestä tarvitse.

Vierailija
5/6 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerroin rehellisesti, mutta se oli ilmeisesti niin uskomatonta tuubaa, että erinomaiset palstasalapoliisit vain huutelivat provoa ja jakelivat erilaisia arvosanoja asteikolla yhdestä viiteen. Totta se silti oli.. Sitä en ymmärrä miten joku jaksaa keksiä tarinoita ja ylläpitää niitä vastailemalla AP:na. Eikö se ole hiveän raskasta yirttää muistaa mitä on jo valehdellut?

Itse pelkään avautumiseni jälkeen olevani ihan liian tunnistettava. Niin ja siis tarinoistani löytyy epäolennaisuuksia ;) palstansalapoliisien kiusaksi tietenkin, ei yhtään sen takia ettei minua tunnistettaisi ;)

Vierailija
6/6 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut asiat vaan pitää naamioida, muuten asianosaiset tunnistaisivat heti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi