Suomen Seuratuin Instagram?
Tietääks kukaan? Kenellä on Suomessa eniten seuraajia? onko joku somepersoona vai joku urheilija? Kimi Räikkönen? Tietääks kukaan?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Hmm joo en tiedä minäkään tai nähny mitään lehtijuttua asiasta.. kukahan on? Tuskin ainakaan Maisa..
Eiiiiii Maisa Eiiiiiiii!! ei voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Joalin Loukamaa
häh? kuka se on?
Onko ne kaikki ees oikeita seuraajia? Oon jostain joskus lukenu et joltain mm Venäläisiltä nettisivuilta voi ostaa seuraajia?! En tiedä onks totta mutta joskus luin jonku jutun asiasta Ylen sivuilla.
Eiköhän ole joku sellainen, joka julkaisee englanniksi ja on faneja ympäri maailmaa. Esim hydraulic press channelilla on 1,5 miljoonaa seuraajaa instagramissa. Jos tarkoitat suomalaisia seuraajia niin todennäköisesti joku tubettaja.
Vierailija kirjoitti:
https://yle.fi/uutiset/3-11501364
Moni noista nevöhööd mulle
joo sama! Kiitos tästä linkistä!
Joalin Loukamaa 19v on Suomen seuratuin instassa (3,3 miljoonaa seuraajaa). Kuuluu kansainväliseen popyhtyeeseen, Now Unitediin, siksi niin paljon seuraajia. Nyt alkanut saamaan Suomessakin enemmän näkyvyyttä, mm. mukana pian alkavissa Selviytyjissä.
Vierailija kirjoitti:
Joalin Loukamaa 19v on Suomen seuratuin instassa (3,3 miljoonaa seuraajaa). Kuuluu kansainväliseen popyhtyeeseen, Now Unitediin, siksi niin paljon seuraajia. Nyt alkanut saamaan Suomessakin enemmän näkyvyyttä, mm. mukana pian alkavissa Selviytyjissä.
Itse kuulin Joalinista ja Now Unitedista vasta, kun hän oli itsenäisyyspäivän juhlissa. Nyt lapset (ja ehkä hieman itsekin...) fanittavat Now Unitedia.
Itsellekin tuli aikanaan yllätyksenä, kun en vielä ollut kuullut Joalinista mitään.
Hmm joo en tiedä minäkään tai nähny mitään lehtijuttua asiasta.. kukahan on? Tuskin ainakaan Maisa..