Nimimerkki Kaisa-juulian aloitus taaperopuolella:
ikävää olla kyyninen mutta viimeaikaiset taaperopuolen tapahtumat muistaen, jotenkin karsastan koko aloitusta...
Kommentit (7)
mutta väkisinkin tulee joskus mieleen, että mitä jos siellä takana ei olekaan aiheesta asiallisesti kiinnostunut äiti, vaan joku pervo... Mä en ole seuraillut taaperopalstaa, mutta ehkä suhtautuisin ennakkoluuloisemmin, jos tuo nikki on ihan uusi, eikä ole kirjoittanut aikaisemmin mitään.
tytön ja pojan alapääjuttuihin liittyen.
Kun ihmiset vastailivat, jutut menivät intiimimmäksi ja lopulta jopa pohti, voivatko saada orgasmia ym...
Selvästi jonkun pedofiilin ja luultavasti miehen aloituksia.
sama juttu kuin merijaanuksen kirjoituksissa tuo väli ja kolme huutomerkkiä, siis se välilyönti ennen huutomerkkejä.
Mua vähän pistää mietityttämään, että jos tyyppiä ei ole koskaan ennen kiinnostanut keskustella netissä lastenhoidosta, niin sitten hän yks kaks intoutuu avautumaan juuri tällaisesta aiheesta. Tai kai sekin on mahdollista, mutta ton edellisen tapauksen takia oon aika skeptinen. Tuskin toi aloitus nyt saakaan monta vastausta.
-ei yksityiskohtaisesti..
Kysyjä saattaa olla ihan " oikea" äiti mutta varovainen pitää olla niiden pedofiilien takia.