Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juu tosiaan ei minua muuten liikuta naapureiden törttöilyt, mutta v...aa kun ulkoa kuuluu matalaa auton murahtelua puoli tuntia putkeen

Vierailija
19.01.2021 |

Silloin alkaa hermostumaan ja miettii, että miksi v...ssa sen auton kanssa pitää ajaa tuolla lumihangissa, vaikka jokainen suomalainen tietää Suomen talviolosuhteet. Sitten naapurit saavat kuunnella ties miten pitkään sitä rasittavaa moottorin ääntä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla käy hermoon erityisesti matalat äänet, jotka toistuvat. Basson jumputus v...ttaa, samoin moottorin murina. Ei minua muuten kiinnosta naapureiden idaritempaukset.

Vierailija
2/9 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun täällä kaikki KUULUU JA NÄKYY, HALUSI TAI EI. Kun avaan verhot ja katson ulos, näen vaikka ja mitä. Kuulen vähänkin kovemman puheen ulkoa, moottorin äänet kuuluu. Silloin alkaa raivostuttamaan. No ehkäpä oppivat nyt että Suomessa talvella on lunta ja lumihangissa ei kannata kauheasti ajella :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan turha yrittää provosoida minua ja haukkua kyyläksi, kun elän vain tavallisesti kodissani XDDDDD

Vierailija
4/9 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen mitään provosointia tarvita. Juurihan sinä itse itsesi kyyläksi kuvasit. Peilistähän se näet.

Vierailija
5/9 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako aloitusta tästäkin pitää tehdä?

Vierailija
6/9 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään räpätä autolla tuolla hangessa. Poistin autosta äänenvaimentimen, että ihmiset kuulee missä menen. Tehoa piisaa ja sivuluisua voi vetää satoja metrejä. Voitte tulla ihailemaan ajoani niin ei melu häiritse

Vierailija
7/9 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu kyytiin kyllä sunki pipari kastuu kun koet vauhdin hurmaa

Vierailija
8/9 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs naapuri on lastensa kanssa erikoistunut auton ovien paiskimiseen kiinni. Useita kertoja päivässä kuuluu TUNKS!, kun se ovi paiskataan kiinni.

Vierailija
9/9 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vituttaa naapurin koiran ulina ja räksytys. Alkaa aina aamusta ja ei saa nukuttua. Kostoksi kaasuttelen illalla moottoripyörää tai autoa niin että pauke käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä