Oletko tehnyt palkatonta työtä?
Ihmetyttää joidenkin hinku jäädä töihin työajan jälkeen, vaikka siitä ei saa palkkaa.
Ja kyllä firman omistajaa naurattaa tommonen tyhmyys.
Kommentit (25)
Olen, entisessä työssä jossain alkuvaiheessa, kun pää oli täynnä nuoruuden intoa enkä joskus malttanut lopettaa koodausta ennen puoltayötä, kun ratkaisu oli lähellä. Se ei tuntunut työltä vaan haasteelta ja oli oikeasti kivaa.
Työkokeilussa yhdistystoimintaa, opiskeluprojekteja sekä nuorena tyhmänä kesätyöläisenä järkyttävän pitkiä päiviä joista ei varmasti maksettu asiallista palkkaa
Vapaaehtoistyö toki erikseen. Sitä olen tehnyt kyllä.
Työpaikalla esimies vaati että pulju siivotaan aukioloaikana työajalla. Jos asiakasmäärä ja kiire ei sallinut niin kaikki muut siivosi omalla ajallaan vielä lopuksi. Olin ainoa työpaikalla joka jätti kiireisinä päivinä sotkut aamuvuorolaisille koska oli erikseen sanottu ettei tunteja voi itse lisäillä illasta.
Ei sitä kauan työsuhde kestänyt. 🙃 Mutta eipä harmita , ei todella kävisi mielessäkään jäädä vielä klo 22 jälkeen omalla ajalla siivoamaan liikettä ilman palkkaa. Mutta kaikki muut niin kyllä tekivät ettei ilmeisesti työnantajalla ollut ongelmia löytää tuollaisia tunnollisen tyhmiä työntekijöitä.
Kierrätyskeskuksessa tein orjatyötä 3 kuukautta
Eikös parisuhde ole miehelle palkatonta työtä?
Mitäs tänään on ymmärryslistalla; kuukautiskierron kukkasia, kateuden reaktioita, ymmärrystä vailla jostain, selitetäänkö miesten ja naisten logiikoiden eroja... jne