Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tehnyt palkatonta työtä?

Vierailija
19.01.2021 |

Ihmetyttää joidenkin hinku jäädä töihin työajan jälkeen, vaikka siitä ei saa palkkaa.
Ja kyllä firman omistajaa naurattaa tommonen tyhmyys.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanos muuta.

Vierailija
2/25 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on liukuva työaika eli palkkaa saa, vaikka on virka-ajan jälkeen töissä.

Yksityisellä puolella ollessani tein joskus työajan jälkeen töitä, jotta seuraavana päivänä oli helppo jatkaa. Yllättäen työnantaja palkitsi tällaisesta omatoimisesta joustosta niin, että sain aina itse valita kesälomani ajankohdan, muut joutui tyytymään siihen, mitä pomo määräsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mitä. Kaikenlaista auttamistyötä, järjestötoimintaa, valmentamista, vapaaehtoistoimintaa, ym. Ei niistä mistään ole palkkaa saanut eikä kaikesta kilometrikorvauksiakaan tai ruokapalkkaa. Tärkeäksi kokemiaan asioita haluaa edistää.

Vierailija
4/25 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoistyötä lasten parissa. Se on ollut todella poisitiivinen elämänkokemus.

Vierailija
5/25 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti aletaan vaatimaan työnantajan puolelta, että tee säkin nyt vähäsen palkatonta  ylimääräistä, kun toikin tekee, olen ihan omakohtaisesti kuullut moista ja kysyin pomolta suoraan, ootko tyhmä?

Eipä tullut hölmöjä ehdottelemaan sen jälkeen:)

Vierailija
6/25 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen noin 3 päivää viikossa palkatonta, 3-6h päivä.

Vierailija
7/25 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä valitettavasti. Kyseessä oli työkokeilu pääkaupunkiseudun kierrätyskeskuksessa. Toista kertaa en mene. Mieluummin otan karenssin.

Vierailija
8/25 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kiitos ikärasismin. Ja liian hyvän osaamiaen. Kateutta löytyy.

Vierailija
9/25 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen. Se on sellaista 'harmaata aluetta ' josta ei erikseen makseta, mutta täytyy kumminkin tehdä silloin tällöin.

Nuottien kirjoitusta, kappaleiden sovitusta.

Vierailija
10/25 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein vuosia kikytunteja, kiitos Juha Sipilän🤪🤪😠

Vierailija
11/25 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon harjottelija ja saan rahaa saman verran kun saisin töissä

Vierailija
12/25 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti niin tyhmiä ihmisiä, että tekevät palkatta työtä, taitaa olla vitsi.

Vierailija
13/25 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko oikeasti niin tyhmiä ihmisiä, että tekevät palkatta työtä, taitaa olla vitsi.

Karenssin uhalla on moni pakotettu orjaksi. Se on töitä ilman palkkaa. En kyllä tajua miksi se on laillista?

Vierailija
14/25 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karenssin uhalla on moni pakotettu orjaksi. Se on töitä ilman palkkaa. En kyllä tajua miksi se on laillista?

Jos ei itse viitsi töitä hakea, niin jollainhan orja pitää vetreänä pitää.

Vierailija
15/25 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni työttömänä ollut on tehnyt. 

Työmarkkinatuki ei ole mitään palkkaan verrattavaa korvausta, vaan rahaa sitä varten, ettei työtön kupsahtaisi nälkään työpaikkojen välissä. 

Vierailija
16/25 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ihmettelen niitä, joilla on niin kiire kotiin, etteivät malta edes pieneksi toviksi jäädä esim työvuoron vaihdon yhteydessä porisemaan. Se on hirveätä jos menee töissä olo yliajalle muutaman minuutin palkanmaksun jälkeen, vaikka ei enää varsinaista työtä tekisikään. Olen miettinyt että voivotteleekohan nämä ihmiset kassajonossakin, että no niin, nyt taas menee elämästä hukkaan kolme minuuttia. Kenenkään elämä ei oikeasti voi olla kiinni muutamasta minuutista. Eiköhän tuo ole ihan sama, että viettääkö sen työpaikalla työkaverin kanssa kuulumisia vaihtaen, vai kassajonossa seisten tai kotisohvalla maaten.

Vierailija
17/25 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein vuosia kikytunteja, kiitos Juha Sipilän🤪🤪😠

Mä otin saikkuna moninkertaisesti takaisin tämän sipilän keksimän vihan;)

Vierailija
18/25 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orjatyö kierrätyskeskuksessa Espoossa.

Vierailija
19/25 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas ihmettelen niitä, joilla on niin kiire kotiin, etteivät malta edes pieneksi toviksi jäädä esim työvuoron vaihdon yhteydessä porisemaan. Se on hirveätä jos menee töissä olo yliajalle muutaman minuutin palkanmaksun jälkeen, vaikka ei enää varsinaista työtä tekisikään. Olen miettinyt että voivotteleekohan nämä ihmiset kassajonossakin, että no niin, nyt taas menee elämästä hukkaan kolme minuuttia. Kenenkään elämä ei oikeasti voi olla kiinni muutamasta minuutista. Eiköhän tuo ole ihan sama, että viettääkö sen työpaikalla työkaverin kanssa kuulumisia vaihtaen, vai kassajonossa seisten tai kotisohvalla maaten.

Vuoronvaihdossa työhön liittyvät asiat käydään siinä työajalla. 

Vierailija
20/25 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri pitkän määräaikaisen työkyvyttömyyseläkkeen jälkeen aloittamassa osa-aikaista työtä omalla alalla (4h/vrk). Eläkelaitos maksaa tästä minulle enemmän, mitä saisin kokoaikaisena töissä. Kyllä kelpaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi