Kukaan ei ota minuun yhteyttä
Ei vanhemmat, ei sisarukset, ei kummilapset.
Olen siis yksinasuja ja jos minä en soita esim. vanhemmille niin ei heistä kuulu mitään. Joka viikonloppu kuitenkin ovat mm. sisarusten lasten kanssa jossain, sisarusten luona kahville (lastenlasten luona) jne. Minulta ei kukaan koskaan kysy haluanko tulla käymään tai leikkimään kummilasten kanssa. Aivan yksin saan olla. No, kai se on sitten lapsettoman yksineläjän kirous.
Ainoa joka kyselee on mummo, joka soittelee joskus uudella Doro-puhelimellaan ja rupattelee helposti tunninkin minun kanssani.
Kommentit (5)
Äitini oli taannoin 2 päivää sairaalassa verenkiertohäiriön vuoksi. Sain kuulla siitä 3 päivää myöhemmin mummolta eli isän äidiltä sivulauseessa. AP
Ihana mummo. Monen vanhemmat tosiaan menevät eri porukoissa tai omien kaveriensa kanssa. Vaikka alunperin saattoi olla eri käsitys vanhemmasta. Sinkuilla saa olla oma elämä sitten muualla.
Vierailija kirjoitti:
Ihana mummo. Monen vanhemmat tosiaan menevät eri porukoissa tai omien kaveriensa kanssa. Vaikka alunperin saattoi olla eri käsitys vanhemmasta. Sinkuilla saa olla oma elämä sitten muualla.
Monet vanhemmat muistavat kyllä sitten aina syyllistää, että et sinäkään soittele, vaikka itse eivät laita tikkuakaan ristiin sen eteen.
Eihän noilla tiedoilla voi sanoa mitään. Ei me tunneta sinua tai sinun vanhempia. Ihan yhtä hyvin vanhempasi voivat olla jotain huuhaaihmisiä tai itse olet joku niin kukkuu että eihän sinulle soitella. Mistä me tiedetään? Kerro ap lisää niin joku ehkä tajuaa jotain tästä.
Minuun ottaa yhteyttä monikin. Nimittäin puhelinmyyjät. Ja jokin aika sitten oli joku puhelututkimus, joka yritti moneen kertaan soittaa vaikka painoin ekan kerran jälkeen punaista luuria. Lopetti kun estin numeron.