Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset tuijottelee minua vaikka on maski päässä?

Vierailija
19.01.2021 |

Miksi maskilliset nuoret naiset tuijottelee minua kaupassa vaikka mulla on maksi päässä? Mulla on tummat komeat tuuheat hiukset ja komeat silmät ja kulmakarvat sekä leveät hartiat, tekeekö nämä naisiin vaikutuksen vaikka eivät näe koko naamaa? Jääkö teillä pieni kiusaus päälle kun ette näe kokonaan jonku kasvoja?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla maski oikein päin päässä?

Vierailija
2/18 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy "miks tuijotat mua", "lähdetkö kahville" ja "oonks mä komea". Mikä oli reaktio ennen maskia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit varmaan mainita että olet muutenkin kaikin puolin täydellinen joka naisen unelma.

Vierailija
4/18 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se maski auta.

Hullunkiilto näkyy silmistä silti.

Sitä on varuillaan että pitäiskö häipyä.

Vierailija
5/18 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti. Rakastui omaan kuvaansa . Yleensä täällä pohjoisessa on tapana tuijottaa eli katsoa toisia . Se ei tarkoita yhtään mitään . Myös suoraan tuijottaminen ei tarkoita mitään . Sitä vaan katsotaan millaisia ihmisiä on .

Vierailija
6/18 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos se pakko käyttää Paavo Pesusieni- maskia.

Vierailija
7/18 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti seisoskelet muiden tiellä

tyhmän näkösenä töllistelemässä. Odottavat että liikut

johonkin suuntaan.

Vierailija
8/18 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kertoa tosi asia mutta kaikilla ihmisillä on kulmakarvat ja enemmistöllä hiukset monen värisiä vieläpä. Tykätään vaaleista enemmän näin jäätiköllä.

Vierailija
9/18 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pussi päässä komeampi.

Vierailija
10/18 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät nuoremmalta koska parta ei näy. 

Vierailija
11/18 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko huomannut muuta kummallista tapahtuvan? Seuraavatko esimerkiksi ohikulkijat sinua kadulla tai raportoivatko he toimistasi jollekin korkealle taholle?

Vierailija
12/18 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kaksi naista on tuijottanut minuakin hetken pisempään, kun olen maski päässä. Ehdinkin jo hetken ihmetellä asiaa, kunnes tajusin myös tuijottaneeni näitä naisia hetken pisempään, koska yritin tunnistaa olivatko tuttuja, tai ehkä oikeammin yksi tuttu. Eli omalla kohdallani, ajattelivat ehkä, että olemme tuttuja ja yrittivät samin varmistaa tunnetaanko.

Ei tunnettu.

Vierailija
13/18 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen maski päässä. Naiset varmaan aistii että tuon maskin takana on todellinen komistus oikea alfauros. -ap

Vierailija
14/18 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä komealla tavalla agressiivisen näköiset silmät ja kulmakarvat, kai se sitten kiinnittää naisten huomion. Onko sellaiset silmät hot? - ap

Vierailija
15/18 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

#MIESVIHANÄKYVÄKSI 

Vierailija
16/18 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä varmaan menee hieman pidempään analysoida kanssainhimisiä, kun suuri osa kasvoista ei näy. Siksi voi tuntua, että tuijotellaan pidempään. Kuitenkin sitä ympäristön tarkkailua ja vaarojen skannausta, johon kuuluu myös muiden ihmisten tarkkailu, tapahtuu jatkuvasti alitajuisesti.

Vierailija
17/18 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on sepalus jäänyt auki ja lisäksi kukaan ei ole nähnyt maksia päässä, korkeintaan maskin kasvojen suojana.

Vierailija
18/18 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain teini tytöltä niin hyvät katseet että ois tehnyt mieli ottaa

Harmi että oli mutsinsa kaa liikenteessä

T. 19v kundi, 181cm parraton ja pienikokoinen. Isot silmät, söpö ilmeitä tekevä naama