Auttaako kastematoja se että siirtää ne asfaltilta ruohikkoon? Vai mitenkä niiden kanssa olisi paras toimia, ettei aiheuta enemmän vahinkoa kuin hyvää?
Kommentit (8)
Mä olen nostanut kastemadon pois todella kuumalta asfaltilta. Se raukka vain kieri siinä, kuin se olisi pannulla ollut. Heitin sen viereiselle nurmikolle. Olen ajatellut, että mikä tahansa on parempi vaihtoehto sille madolle kuin kuuma asfaltti tai vesilätäkkö.
Miksi tuo alkuperäinen keskusteluketju poistettiin?
Kastematoja ei näy kuumalla asfaltilla:D
Hauska lastenohjelma, ehkä tsekkiläinen kahdesta kastemadosta, jotka muuntautuvat vaikka millaiseksi. Animaatio. Muovailuvahasta?
Vierailija kirjoitti:
Kastematoja ei näy kuumalla asfaltilla:D
Itsekin ihmettelin, miten se oli siihen päätynyt. Oli kuitenkin aamupäivä, joten ehkä se oli lähtenyt asfaltille silloin, kun aurinko ei ollut vielä lämmittänyt sitä.
Vierailija kirjoitti:
Koska kyseessä on todella hyshys-asia. Jos et tiedä niin kastemadot hakeutuvat asfaltille haukkomaan henkeään silloin kuin maan säteilymäärät ylittävät vaaralliset arvot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kyseessä on todella hyshys-asia. Jos et tiedä niin kastemadot hakeutuvat asfaltille haukkomaan henkeään silloin kuin maan säteilymäärät ylittävät vaaralliset arvot.
Matojen suisidaalisuus on Suomessa tabu.
Luulisin että auttaa. Niiden on vaan pakko tulla ulos maasta kun onkalot täyttyy vedellä. Kadulla ne tallotaan lähes varmasti.