Sara Sieppi on kyllä varmaankin kaunis mutta en tunne mitään seksuaalista vetoa häneen?
Kommentit (26)
Niin todennäköisesti sinusta puuttuu jotain esim älyä. Se on aika helppo päätellä tällaisesta aloituksesta.
Minusta on huvittavaa, kun miehillä on niin kova tarve tulla kertomaan, että he eivät tunne vetoa johonkin kauniina pidettyyn julkkisnaiseen. 😅
Ei ihme, nykyäänhän se on kehopositiivinen.
Ja monellako tämän palsta aivokuolleella plösöllä häneen olisi edes mahdollisuus. Jonnekinhan se katkeruus on purettava.
Siis katsot hikisenä Siepin instaa ja yrität piiskata tattia kovaksi mut ei onnistu?
Vierailija kirjoitti:
Minusta on huvittavaa, kun miehillä on niin kova tarve tulla kertomaan, että he eivät tunne vetoa johonkin kauniina pidettyyn julkkisnaiseen. 😅
Meinaat, ettei AP ole nainen?
Kannattaa kertoa se hänelle suoraan ja jatkaa kaveri pohjalta. Pitemmänpäälle hänellekkin parempi vaikka ensin sattuisikin:/
Kannattaa kuunnella omia tuntemuksiaan eikä ympäristön vakuutteluja että joku on puoleensavetävä. Itsekin tiedän paljon "komeita" miehiä jotka ei nappaa yhtään. Heidän piirteistä tulee jotenkin epämiellyttävä olo. Ei sellaisiin pidä haaskata aikaa.
Minua häiritsee Siepissä että sen ylähampaat on aina ikeniä myöten esillä kun se irvistää.
Osasta kommenteista kyllä selvästi huomaa millä tolalla tänä päivänä mt avhuollon potilaiden hoito.
Luulen, että sieppi selviää tästä. Vai onko jokaisen naisen pääasiallinen tavoite olla seksuaalisesti haluttava?
Toisessa aloituksessa kysyttiin miksi suomen kouluissa kiusataan. No-oh, vastaukseksi riittää nämä ketjut.
Älä huoli. Tunne on varmasti molemminpuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että sieppi selviää tästä. Vai onko jokaisen naisen pääasiallinen tavoite olla seksuaalisesti haluttava?
Jos ammattina on tehdä rahaa instagramissa ja julkisuudessa ylipäätään, niin se on oikeasti kaikkein tärkein asia.
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli. Tunne on varmasti molemminpuolinen.
Mahtava kommentti!
Oletteko usein kanssakäymisissä? Haittaako haluttomuutesi teidän suhdetta?