Mitä tehdä Levillä jos ei hiihdä eikä laskettele?
Ulkoilla kyllä muuten tykkään.
Perhe on siis innokas laskettelija ja haluaa Leville, itse haluan toki mukaan mutta mietin mitä siellä sitten teen kun muut ovat rinteessä.
Kommentit (35)
Minä retkeilisin lumikengillä. Valmiit reitit rosin ovat tylsiä ja liian kovia, mutta lumikengillä on helppo lähteä niiden ulkopuolellekin, jos osaa suunnistaa tai omistaa kännykän jossa karttasovellus ja gepsi.
Vierailija kirjoitti:
Perinteisestihän siellä pitäisi ryypätä ja hyppiä vieraissa sängyissä, mutta se aktiviteetti ei oikein sovellu perhelomaan. Saanko kysyä, mikset hiihdä tai laskettele? Jos kyse on vain siitä ettet osaa, niin mikset vuokraisi välineitä ja kokeilisi?
Samaa mieltä. Ota vielä laskettelun opettaja ensimmäiseksi tunniksi, niin päivän jälkeen sinäkin olet laskettelija.
Olen niin huono laskemaan, olen kerran ollut yksityistunnilla ja ihan nolon surkea siinä, en pysy yhtään pystyssä. Ihan hävettää. Haluaisin kyllä osata.
Paikkakunnalta kotoisin olevana sanoisin, että ulkoiluun löytyy muitakin aktiviteetteja kuin se laskettelu, on vaan mielikuvituksesta ja lompakon paksuudesta kiinni, mitä tekee. Jos on auto käytössä voi käydä vaikka muualla ajelemassa: Särestöniemen museossa, Snow Villagessa, Jounin Kaupalla ym, jos vaan tykkää ajella ja katsella maisemia. Tai sitten ottaa itselleen hemmotteluhoitoja, niitäkin löytyy. Itse en enää laskettelusta niin välitä, eli kotikonnuilla käydessä menen ennemmin kelkkailemaan tai pilkille tms vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ottaa kuvia instaan. Lumisia, huäyisiä. Toivoa että kaikki on kateellisia.
Huäyisiä? Mikä sana tuo yrittää olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perinteisestihän siellä pitäisi ryypätä ja hyppiä vieraissa sängyissä, mutta se aktiviteetti ei oikein sovellu perhelomaan. Saanko kysyä, mikset hiihdä tai laskettele? Jos kyse on vain siitä ettet osaa, niin mikset vuokraisi välineitä ja kokeilisi?
Samaa mieltä. Ota vielä laskettelun opettaja ensimmäiseksi tunniksi, niin päivän jälkeen sinäkin olet laskettelija.
Jospa ap ei vaikka vaan tykkää laskettelusta. Ei se oo kaikkien mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Olen niin huono laskemaan, olen kerran ollut yksityistunnilla ja ihan nolon surkea siinä, en pysy yhtään pystyssä. Ihan hävettää. Haluaisin kyllä osata.
No ei sitä(kään) opi kuin harjoittelemalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa ap ei vaikka vaan tykkää laskettelusta. Ei se oo kaikkien mieleen.
No sehän sanoi jo, että haluaisi osata lasketella.
Mitä sinä yleensä teet talvella, kun ulkoilet? Teet sitä samaa Levillä.
Mutta suosittelen kyllä tarttumaan jompaan kumpaan lajiin, hiihtoon tai lasketteluun. Molemmissa on puolensa ja Levillä paremmat olosuhteet molempiin, kuin Etelä-Suomessa.
Mitä helevettiä? Hiihtääkö joku Levillä? Siellä ryypäthään ja nushitaan.
Minä kyllä en keksi yhtään aktiviteettia Levillä, joiden takia suostuisin matkustamaan yli 1000 km.
Hiihtoloma aikojen mökit on jo loppuunvaratut.
Minä ainakin syön, juon ja kävelen sekä pokuleeraan ja makaan!