Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt sitten nainen sanoi etsivänsä oman asunnon.

Vierailija
18.01.2021 |

Ei kuulemma halua erota, mutta aikoo katsoa itselleen oman kortteerin, koska nalkutan mielestään liikaa kotitöistä. Hän väittää, että vaadin häneltä jatkuvasti olla tekemässä jotain askaretta. En todellakaan, mutta onko se liikaa pyydetty, että hänkin tekisi joskus kodin askareita? Minuakaan ei kiinnosta tehdä, kun häntäkään ei, mutta sitten tämä asunto laittaa stressaamaan, kun asiat on epäjärjestyksessä. Naista epäjärjestys ei tunnu haittaavan. Tänään sanoi vaan, että "En halua kuolinvuoteellani sitten joskus miettiä, että, kuinka hyvin siivosin, sillä ei ole mitään merkitystä"

Nyt sitten on vihainen minulle ja sanoi, että hänelle riittää ja aikoo muuttaa omaan kotiin, että saa elää ja siivota juuri silloin, kun häntä itseään huvittaa, mutta kuulemma yhdessä haluaa pysyä - toistaiseksi.

Mitä mieltä? Olenko muka kohtuuton, jos haluan asua siistissä asunnossa, jossa asioilla on oma paikka?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisuhan on loistava, miksi se on sinulle ongelma?

Vierailija
2/6 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saat siistin asunnon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ratkaisuhan on loistava, miksi se on sinulle ongelma?

No jotenkin se tuntuu oudolta ajatella, että asuisin yhtäkkiä yksin ja kumppani, jonka kanssa olen kuitenkin jo ehtinyt asua hyvän tovin asuisikin yhtäkkiä muualla. Olen kuitenkin sellainen ihminen, joka haluaa ihmisen lähelle siihen jakamaan sitä arkea enkä siten, että nähtäisiin ja yökyläiltäisiin. En tiedä totunko ajatukseen.

-Ap

Vierailija
4/6 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä lienee hyvin erilaiset siisteyskäsitykset. Erilliset osoitteet saattavat olla teille juuri oikea ratkaisu. Molemmat saavat tilaa omille tavoilleen.

Vierailija
5/6 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen puhdas ja siisti koti oli naisille ylpeyden aihe, nykyään ollaan niin voimaantuneita, että asutaan sekasorrossa.

Oi niitä entisiä aikoja.

Vierailija
6/6 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen puhdas ja siisti koti oli naisille ylpeyden aihe, nykyään ollaan niin voimaantuneita, että asutaan sekasorrossa.

Oi niitä entisiä aikoja.

Hah kyllä minä ainakin tykkään siististä kodista, mutta teen kotityöt tasan sitten, kun minulla aikaa ja energiaa ja kiinnostusta siihen riittää enkä silloin, kun äijä käskee. Mutta sinkkuna pelkoa tällaiseen ei ole. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi