Ehdotus kaikille: Laittakaa anustappi 12tunniksi perseeseen
Kommentit (28)
Minäkin olen kokeillut mutta ei pysy. Ja pidemmänpäälle tuntuu siltä että tulee pas**t housuun.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen kokeillut mutta ei pysy. Ja pidemmänpäälle tuntuu siltä että tulee pas**t housuun.
Jonkun seksikaupan tilauksen kaupanpäällisinä tuli eturauhaskiihotin. Joitakin kertoja siitä koittanut jotain irti saada, mutta lähinnä hiton hankala saada edes sisään ja tosiaan ainoa tunne on järkyttävä paskahätä. Sit kun yrittää edes vähän päästä fiiliksiin niin koko ajan on pelko persiissä kirjaimellisesti että sujahtaako kokonaan sisään. Vaimo sitä kokeili myös yhdynnän aikana, mutta ei tykänny. Ei toimi kaikilla tapit tai ei vaan ole oma juttu…
Tuu tänne tappisi kanssa, niin voin laittaa.
12 tuntia on ihan liioittelua. Lyhyt kauppareissu riittää.
Sama mieltä, pidän myös välillä tappi anaalissa kun käyn kaupassa , on kiihottava ja tuntuu hyvältä.
M 64 CD 💃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas joku parikymppinen nainen luulee keksineensä seksin
Niinpä. Kaikkihan tietää, että Robert von Flugelbugel patentoi seksin vuonna 1879.
taas joku yrittää päteä, ja virheellisellä tiedolla. seksi ja anustappi patentoitiin samaan aikaan vuonna 1893 ja henkilö oli anus von anusberg, faktat kuntoon!
Olen yrittänyt,
Mutta ei pysynyt. Kokeilin tiukkojen pikkareiden kanssakin, mutta luisti pois reiästä