Paolo Coelhon syvällisimmät aforismit
Mikä on suosikkinne? Mun on "Rakkaus ei löydy toisesta ihmisestä, vaan ennemminkin sisältämme; meidän tulee herättää se henkiin. Mutta jotta se heräisi, me tarvitsemme sen toisen ihmisen."
Aivan ihana!
Kommentit (25)
Aika lyhyeksi taitaa jäädä tämä ketju.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sitä samaa tiimarin seinätaulujen tasoista runoutta
No ei kyllä ole! Et ehkä ole vain ymmärtänyt Coelhoa.
Aamuvarhain kultaisten auringonsäteiden kehrässä on riemullisin se mato, joka on viitsinyt herätä matometsästämään. <------Pälä pälä tuollaista scheissea sivukaupalla kuka älykkö moista lukee?
Yhtä antoisaa joku Coelho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä ole! Et ehkä ole vain ymmärtänyt Coelhoa.
Juu, ymmärryksen puutteestahan siinä on kyse eikä esim. maku- ja tyyliasioista.
Sama idea kuin aikuisten värityskirjassa on coelhon tuotannossa. . .
Toihan on masentava catch-22. Pääset töihin, kun sulla on työkokemusta. Mutta mistäs saat sitä, kun et pääse töihin?
"Se joka pierua pidättää, muutakin salaa."
Vierailija kirjoitti:
Aika lyhyeksi taitaa jäädä tämä ketju.
Mammat ei ole "live, laugh, love" genren faneja.
"Olet sydämessäsi sitä, mitä tunnet ja tiedät. Anna tunteen viedä ja tiedon johdattaa"
"Ylisin on alapää ja alisin yläpää. Pidä pääsi, vaikka muuta et voi"
Paljon täällä haukutaan Coelhoa, mutta hyviä arvioita ja palkintoja on voittanut vaikkapa Alkemistista. Koettakaapa itse kirjoittaa menestysromaani.
Coelho on tekosyvällistä paskaa 💩
Vierailija kirjoitti:
Paljon täällä haukutaan Coelhoa, mutta hyviä arvioita ja palkintoja on voittanut vaikkapa Alkemistista. Koettakaapa itse kirjoittaa menestysromaani.
Tuolla logiikalla ihmisellä on lupa lukea vain huonoja kirjoja, jos ei itse osaa kirjoittaa hyvää kirjaa. Häh?!
"Rakkaus on kuin lankakerä - se alkaa ja loppuu."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla logiikalla ihmisellä on lupa lukea vain huonoja kirjoja, jos ei itse osaa kirjoittaa hyvää kirjaa. Häh?!
Sinä et ole lukenut yhtään Coelhon kirjaa.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni on varmasti ainakin Alkemistin verran tuottanut tänne tekstiä. Se että onko niistä menestysromaaniksi on asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Luin Alkemistin. En olisi kehdannut tarjota kustantajalle sellaista kuraa. Lastensatu, jonka opetus on että älä mene merta edemmäs kalaan.
Coelhon Alkemisti on yksi elämääni muuttaneita romaaneja.
"Sellaista on elo täällä:
toinen makaa
toisen päällä"
(Ote Pauli Kolhon äärimmäisen viisaasta ja syvällisestä teoksesta sopuleille nimeltä "Alccoholisti-puistokemisti".)