Muita luusereita, joille hieno auto on " munankorvike" ?
Olen vain säälittävä lähihoitaja, joten kyllähän mullakin pitää olla edes jotain itsetuntoa kohottavaa.
Kommentit (8)
Oon tavallinen rivikoodari ja erakoitunut luuseri joka ei ole saanut munaa 7 vuoteen, mutta on mulla hieno sporttinen auto sentään :D
kun auto on tuikitavallinen Toyota Avensis.
Mä olen hentoinen pieni blondi ja auton pitää olla mahdollisimman iso ja jykevä. Olo tuntuu hienossa, isossa autossa itsevarmalta ja isommalta;)
Alla nyt 200-heppainen Audi, ja harkitsen jenkkimuskelin ostoa loppukesälle. Nam!
hyisessä pakkassäässä. Ei sammu eikä ole ongelmaa käynnistymisen suhteen. Kone ei hyydy. Muna on kookas muttei liian iso ja mikä tärkeintä voitan tappelussa kenet vain. Olen miestenmies, mutten ihan Davy Crocket!
T: 11cm mies
hyisessä pakkassäässä. Ei sammu eikä ole ongelmaa käynnistymisen suhteen. Kone ei hyydy. Muna on kookas muttei liian iso ja mikä tärkeintä voitan tappelussa kenet vain. Olen miestenmies, mutten ihan Davy Crocket!
T: 11cm mies
Vitun vittu! Saatana! Nyt sinne meni kylmäsavulohet! Ja lauantain tori.
pakkoselibaattia edessä vielä momta kuukautta. joten sain autokuumeen ja kohta tulee uusi autokin.. jonkinlainen munankorvike tämäkin ;-)