Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurimummo teki valituksen kun imuroin yöllä!

Jossu
17.01.2021 |

Isännöitsijän kautta tuli aamulla kuumottava viesti naapurilta jonka yöunia olin törkeästi häirinnyt. Kello oli yli keskiyön kun vahingossa pudotin juomalasin lattiaan ja se pirstoutui. Olen aina yrittänyt välttää meteliä öisin, mutta pirstaleita oli kaikkialla enkä halunnut saada pirstaleita jalkoihini, joten otin imurin esille. Kokonaisuudessaan urakka kesti vain viisi minuuttia, mutta isännöitsijän viestin perusteella seuraavasta kerrasta lähtisi kirjallinen valitus vuokranantajalle. Mitä minun olisi pitänyt tehdä? Valvon yleensä aika myöhään ja kävelen pienessäni asunnossani, ja tällainen sitten oli reaktio kun rikoin taloyhtiöin sääntöjä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kun mummo kuulee vielä jotain. Hanki rikkalapio ja harja, vettä ei saisi muutenkaan imuroida, jos siis lasissa oli vettä..

Vierailija
2/27 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme kun mummo kuulee vielä jotain. Hanki rikkalapio ja harja, vettä ei saisi muutenkaan imuroida, jos siis lasissa oli vettä..

Omapa on imuri jos se siitä rikkoontuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat isännöitsijälle, että rikoit lasin. Ilmoita sama myös mummelille.

Vierailija
4/27 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai lähetät selvityksen ja valitus vedetään luultavasti takaisin.

Vierailija
5/27 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä taas tuli luettua. Onneksi asun omakotitalossa.

Vierailija
6/27 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit imuroinut aamulla: ei ne sirut jalkoihisi pomppaa, kun olet nukkumassa. En ymmärrä tätä nykyistä asennetta, että omista ongelmista tehdään jatkuvasti myös muiden ongelmia. Rikoit lasin, joten ainoan jonka siitä pitäisi kärsiä, olet sinä itse. Nyt pistit mummon kärsimään sijassasi.

7/27 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa että kertaimuroinnista joku valittaa. Huomenna laitat sille isännöitsijälle viestiä, että  pakko oli imuroida kun klasi hajosi.

Vierailija
8/27 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jatkossa tiedät olla imuroimatta yöaikaan.

Vierailija
9/27 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit oikein! Tottakai voi siivota 5 minuuttia poikkeustilanteessa. Hiljaisempi imuri parempi kuin kovaääninen.

Vierailija
10/27 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä narraa. Ennen valitusta vuokranantajalle, tarvitaan muutakin kuin mummon viesti isännöitsijälle.

Vierailija
11/27 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelet naapurin mummelille, kerrot, mistä syystä imuroit ja että oli kertaluonteista.

Vierailija
12/27 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan imurointi viimeinen pisara ? Kirjoitit, että valvot ja kävelet myöhään asunnossasi? Töms töms? Jatkuva veden laskeminen yöllä?

Vierailija
13/27 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita isännöitsijälle vastine. Ihan ymmärrettävä syy imuroida yöllä. Itse kuulun vielä nipojen ryhmään ja silti hyväksyisin tuon.

T.kerrostalo nipo. Joka just ragesi koiranpissoista rapun oven luona.

Vierailija
14/27 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit imuroinut aamulla: ei ne sirut jalkoihisi pomppaa, kun olet nukkumassa. En ymmärrä tätä nykyistä asennetta, että omista ongelmista tehdään jatkuvasti myös muiden ongelmia. Rikoit lasin, joten ainoan jonka siitä pitäisi kärsiä, olet sinä itse. Nyt pistit mummon kärsimään sijassasi.

No minä en siihen aikaan ollut vielä läheskään menossa nukkumaan. Ap

Vierailija
15/27 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse välittää tuollaisista viesteistä. Siinähän valittaa vaikka Hannu Karpolle.

Vierailija
16/27 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jos ap:lla olisikin vaikka lapsi tai joku lemmikki, jolloin olisi pakko siivota sirpaleet pois ihan yksintein. Ja imurilla ne parhaiten lähtevät, rikkaharjalla ja -lapiolla kuitenkin niitä pienen pieniä siruja jää jäljelle.

Vierailija
17/27 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Jossu olisi ollut nukkumassa ja herännyt kesken sikiunien naapurin mummon imurointiin, mitäpä Jossu siitä?

Vierailija
18/27 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä narraa. Ennen valitusta vuokranantajalle, tarvitaan muutakin kuin mummon viesti isännöitsijälle.

Niinpä. Aina sanotaan, että yhden asukkaan valitus ei riitä. Pitää olla ainakin toisen naapurin mukana valituksessa tai mieluummin useampi. Itse olen saanut isännöitsijältä häätövaroituksen kirjeitse, kun minä muka metelöin, vieraita käy, musiikki pauhaa, ovet paukkuu, rappukäytävässä metelöidään ym. ym. Meinasin saada sydärin, kun en mitään noista ollut harrastanut. Soitin sitten kauhuissani vuokranantajalle, joka sanoi ottavansa yhteyden isännöitsijään. Seuraavana päivänä tuli isännöitsijältä uusi kirje = nöyrä anteeksipyyntö aiheettomasta varoituksesta. Yksi (1) mielipuoli oli keksinyt kaiken minun niskoilleni. Nooh, siinä kävi niin, että ko. asukas vietiin hoitoon ja hänen asuntonsa otettiin taloyhtiön haltuun. Oli kuulemma ennenkin tehnyt valheellisia valituksia. Minuun ei isännöitsijän anteeksipyyntö tehonnut, vaan muutin pian pois. 

Vierailija
19/27 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikohan imurointi viimeinen pisara ? Kirjoitit, että valvot ja kävelet myöhään asunnossasi? Töms töms? Jatkuva veden laskeminen yöllä?

Ai kävely ja - hui! - veden juonti yöllä ovat valittamisen arvoisia asioita? Ymmärrän ettei kovaäänistä musiikkia/keskustelua/siivousta tarvitse öisin sietää, mutta kyllä sitä saa vaikka käydä suihkussa keskellä yötä!

Vierailija
20/27 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5