Youtube(kin) on pilattu mainoksilla
Luulevatko ne tosiaan että ostan niitä premium palvelun kun törkkäävät mainoksia joka väliin.En ostanut, vaan latasin vancedin jossa ei ole ollenkaan mainoksia.Miksi kaikki pilataan mainoksilla?
Kommentit (26)
Tietokoneelle Ublock Origin niin ei mainokset häiritse. Kännyköille sellaista ei saa ainakaan Youtube sovellukseen.
Niillä mainoksilla se sun ilmaiseksi katsominen rahoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen estänyt kaikki mainokset ja telkkaria en katso enää ollenkaan.
Se on muuten ihan hlvettiä kun viimeksi katsoin telkkaria toissavuonna, niin koko ajan tuli mainoksia.
Aivan koko ajan.
Sincc
Silloin vasta tajusin mitä skeidaa ne lähetykset on ..
15 min. ja ohjelma pätkästään, niin ei siinä ole enää mitään järkeä .. Välillä ei mene kun 10 min ..
Sincc
On kyllä mennyt ihan överiksi. Videoiden välissä tulevat mainokset vielä jotenkin sietää mutta joissain pidemmissä videoissa niitä tulee viiden minuutin välein.
Vierailija kirjoitti:
Tietokoneelle Ublock Origin niin ei mainokset häiritse. Kännyköille sellaista ei saa ainakaan Youtube sovellukseen.
Lataa vanced puhelimeen.Kuin youtube sovellus, mutta ei mainoksia
Ap
Niin huonojakin mainoksia vielä: Jotain hampurailaisen mässäilyä hidastettuna . Kuka h..vetti sellaisa jaksaa kattoa! Ois kunnon mainoksia niin ois jotain iloakin:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuule kiinnosta.
Ap
Puhelimelle on olemassa adblock selaimia, joilla mainokset ei hypi silmille.
Ei YouTubella ole varteenotettavaa kilpailijaa, joten pakko vain sietää mainoksia tai maksaa. Esim. Vimeossa sisällöntuottajat joutuvat maksamaan videioiden lataamisesta, joten ei ihmekään, että sieltä löytyy vain mitätön murto-osa YouTuben videoiden määrästä.
Vierailija kirjoitti:
Puhelimelle on olemassa adblock selaimia, joilla mainokset ei hypi silmille.
Selaimessa on adblock.
Ap
täällä taitaa olla sellainen typerä tubettaja alapeukuttamassa ja puolustelemassa surkeita mainoksiaan
Ratkaisu ongelmaan on Chromen puolella ADKRIG-lisäosa. Monet muut adblockerit testasin niin ne eivät blokanneet.
Käytä esim. Brave selainta, niin et näe koskaan mainoksia youtubevideoissa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta kun siellä välissä voi olla monen minuutin mainoksia joita ei voi skipata. Pahin mitä on tullut vastaan oli se Telia ja Tuomas Kyrö, kesto melkein 9 minuuttia ilman skippausmahdollisuutta.
Ihmiset eivät tajua että palvelut joita he käyttävät vaativat joiltakin ihmisiltä aikaa, työpanosta, rahaa. Kaikki pitäisi saada( kuten nyt tapahtuu) ilmaiseksi. Tekisitkö itse työtäsi ilmaiseksi, tuskin.
Hyvänä esimerkkinä se Whatsappi kohu. Hirveä haloo että miten nyt pidetään ihmisiin yhteyttä. Jokaisella on tekstiviestien lähettäminen ja puhelut mahdollista mutta ai niin...siitä pitäisi maksaa itse :D
No mistä ne rahat sitten julkaisuihin saadaan? Oletko vähän yksinkertainen? Vai pitäisikö olla Youtube vero, niinku ylellä?
Vierailija kirjoitti:
No mistä ne rahat sitten julkaisuihin saadaan? Oletko vähän yksinkertainen? Vai pitäisikö olla Youtube vero, niinku ylellä?
Mistä ne on ennen saatu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne on ennen saatu?
Mainoksista, mutta nyt kun mainosestojen käyttö on yleistynyt, mainosten määrää on jouduttu lisäämään.
Itse olen estänyt kaikki mainokset ja telkkaria en katso enää ollenkaan.