En jaksa lähtee huomenna töihin, mitähän ideoisi?
Kommentit (28)
Valitat kurkkukipua, kuumetta ja hengenahdistusta terveyskeskukseen. Joudut karanteeniin kunnes testin tulos tulee.
Kurkkukipu ja päänsärky on toimiva kombo. Joutuu kyllä sit menemään koronatestiin.
Toinen vaihtoehto on vatsakipu, jolloin välttää testin. Migreeniä käytetään myös paljon. Hammassärkykin toimii.
Selkäkipu unohtui edellisestä listauksesta.
Vatsaoireet toimii myös ja päänsärky. Lue koronaoirelistaa.
Olet voinut myös melkein liukastua ulkona ja venäyttää selän.
Leikkaa veitsellä oikean käden peukaloon ja etusormeen ja lähde tikattavaksi. Voit saada jopa kaksi viikkoa saikkua.
Vatsaoireet ei käy, koska lääkäri kuuntelee suolistoäänet ja jos niitä ei kuulu, jää kiinni.
En jaksaisi minäkään... vaikka vasta olin lomalla mutta ai että sitä vapauden tunnetta!
Tässä omat parhaat.
-käsi sirkkeliin vahingossa (2-4kk)
-partaveitsi lipsahtaa kaulalle (1-2vk)
-sormet jää oven väliin, kunnolla rusauttaa loppuun asti (1-2kk)
-tipu vahingossa katolta ja jalka/käsi poikki (1-2kk)
Näillä pitäisi irrota!
Muista että kerran se vain kirpaisee!!
Minä olen aina irtisanoutunut kun on ruvennut tympimään. Helppoa ja nopeaa. Enkä koskaan ole jäänyt irtisanomisajaksi töihin vaan en ole vaan mennyt enää paikalle
Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta
kuinka ollakkaan minulla saattaa olla salmonella enkä oikein uskalla lääkäriin korona pelossa. aattelin saikuttaa 3 vrk. kaamee krapula täytyy ottaa parantavia. sain salmonellan ehkä noista k-kaupan saastuneista munista
Amatöörit. Koronan oireita feikkaamalla saa vain lähetteen kohtalaisen epämiellyttävään testiin, jonka tulokset tulevat jopa muutamassa tunnissa. Ei koronaa = takaisin töihin.
Minä lähestyisin aihetta siten, että ilmoitan esimiehelle olleeni lähikontaktissa varmistetun tapauksen kanssa, jolloin hän määrää minut karanteeniin, pysymään kaukana työpaikalta. Sen jälkeen tehdään ilmoitus Kelaan karanteenista, ja täysi palkka tulee taikaseinästä. Profit!
Vi..... mitä luusereita suomi on täynnä. Ei tarvii ihmetellä miksi talous sakkaa...... .
Et ideoi mitään vaan puret hammasta ja menet töihin. Jos nykyinen työpaikka vituttaa jatkuvasti niin rupea katselemaan uutta.
Tiesittekö arvon saikuttajat, että jos jäätte kiinni noista itseaiheutetuista vammoista niin ette saa palkallista saikkua.
Vierailija kirjoitti:
Vatsaoireet ei käy, koska lääkäri kuuntelee suolistoäänet ja jos niitä ei kuulu, jää kiinni.
Itse olen käyttänyt Youtubesta ladattua vatsanmurinaa ja piilottanu mp3 soittimen isoimman mahamakkaran väliin.
Aina on saanu 2 pvää
Koronan oireita.. luulis tepsivän