Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävä maistoi raakaa jauhelihataikinaa!!

Vierailija
17.01.2021 |

Sanoi että heillä on aina maistettu. Tehtiin siis lihapullia. Hyi h-vetti!

Kommentit (30)

21/30 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten tietää onko tarpeeksi mausteita paItsi maistamalla???

Vierailija
22/30 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikiini on inha loinen, joka sian lihasta voi tulla (google jos ei ole tuttu) ei kai muiden elukoiden lihalla ole niin väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kerran pari hullua, jotka näkivät koiranpaskaläjän tien vieressä. Toinen sanoi, onkohan tuo koiranpaskaa. En tiedä, haistetaan, sanoi toinen. Ja haistettiin. On se varmaan koiranpaskaa, sanoi taas toinen. Niin muttei voi varmaksi sanoa, totesi toinen. Eiköhän maisteta! Ja niin maistettiin. Aikansa mutusteltuaan kaverukset totesivat, että varmasti tämä on koiranpaskaa. Johon toinen lausui: onpa hyvä ettei astuttu päälle!

Vierailija
24/30 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää on raaka naudan jauheliha, vähän pippuria ja suolaa päälle ja ääntä kohti! Tosin niitä valmiiksi pakattuja en ole tohtinut maistella, vastajauhettua sen olla pitää.

Vierailija
25/30 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä ole pakko nielaista. Riittää että vähän suussa mussuttaa ja sylkäisee sitten takaisin taikinaan ettei mene hukkaan hyvää ruokaa.

Vierailija
26/30 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni maisteli myös aikoinaan aina raakaa lihapullataikinaa. Ei kai tuo nyt mitään ihmeellistä ole.

Vierailija
27/30 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön aina muutaman lihapullan raakana, kun teen lihapullia. Ei väliä onko sikanautaa vai nautaa, yhtä hyvää on. Näin oon tehny aina. Yhtään mahatautia ei koskaan ole tuosta tullut ja muutenkin oon terve kuin pukki. Mies mun tavalle yökkäilee, mutta ai että raaka lihapullataikina on vaan hyvää!

Vierailija
28/30 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhenliha on parasta raakana.

Vierailija
29/30 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.ruokavirasto.fi/yritykset/elintarvikeala/elintarvikealan-yh…

"Turvallisin tapa valmistaa pihvejä hakatusta tai jauhetusta lihasta on leikata välittömästi ennen tarjoilua isommasta lihapalasta pintaosa pois ja hakata tai jauhaa sisäosa tartarpihveiksi. Näinkään valmistettua jauhettua lihaa ei kuitenkaan ole syytä säilyttää myöhemmin tarjottavaksi."

Vierailija
30/30 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä linkissä: "EHEC-bakteerin saattaa aiheuttaa verisen ripulin, kuolioisen suolistotulehduksen ja erityisesti lapsille ja vanhuksille hengenvaarallisen munuaisvaurion."