Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaanko kysyä miksi puolituttu (nainen) on kaljuuntunut? Ennen oli puolipitkät hiukset

Vierailija
17.01.2021 |

Onkohan hän jotenkin sairastunut? Pahastuisitko itse jos sinulta kysyttäisiin? En tunne naista, mutta asuu naapurustossa ja sillointällöin postilaatikoilla tai lenkillä törmäämme ja tervehdimme.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkaa sitä sanomalla terve,mitä klanipää. Kyllä se sitten itse kertoo syyn.

Vierailija
2/12 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hullu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehtaa, olisi tökeröä. 

Mulla on hiukset harventuneet ja on todella kiusallista jos joku tuijottaa tai huomauttaa. :( Itku ei ole kaukana niissä tilanteissa. 

Ei mun hiusten harventumiseen ole syytä löytynyt vaikka on tutkittu. Niin vaan kävi kun ikää alkoi tulla. 

Vierailija
4/12 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen muuttuneesta ulkonäöstä ei ole kohteliasta kysyä. Jokainen kertoo itse, jos haluaa.

Vierailija
5/12 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä on syöpä, hän olisi kertonut siitä sinulle itse, mikäli kokisi että asia kuuluu sinulle. Joten pidäpä suusi supussa.

Vierailija
6/12 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kaljuunnun ja ei ole mikään sairaus. Meillä suvussa kaljuuntuvia naisia. Jotkut naisetkin kaljuuntuu, kun vanhenee. Äl kysy asiasta. N33

Vierailija
7/12 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai! Kysyt vaan rennosti, että mikäs syäpä sulla on?

Vierailija
8/12 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampooksi vaihtunut Monat ?

Sehän aiheuttaa hiustenlähtöäkin osalle.

Vierailija
9/12 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä kun hän kysyisi sinulta miksi naamasi roikkuu tai miksi olet noin läskiintynyt lyhyessä ajassa? Niinpä...

10/12 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Se olisi todella epäkohteliasta. Naapuri kertoo kyllä itse, jos haluaa. Ja tuskin haluaa, jos tuttavuutenne rajoittuu tervehtimiseen postilaatikoilla.

Vierailija
11/12 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kaljuunnun ja ei ole mikään sairaus. Meillä suvussa kaljuuntuvia naisia. Jotkut naisetkin kaljuuntuu, kun vanhenee. Äl kysy asiasta. N33

Kaljut naiset ovat seksikkäitä mutta miehille ei kalju sovi.

Vierailija
12/12 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä kun hän kysyisi sinulta miksi naamasi roikkuu tai miksi olet noin läskiintynyt lyhyessä ajassa? Niinpä...

Miesten ei kyllä kannata alkaa kaljaa kittaamaan, alkaa naama roikkua,vaikka olisi laihakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän