Kehtaanko kysyä miksi puolituttu (nainen) on kaljuuntunut? Ennen oli puolipitkät hiukset
Onkohan hän jotenkin sairastunut? Pahastuisitko itse jos sinulta kysyttäisiin? En tunne naista, mutta asuu naapurustossa ja sillointällöin postilaatikoilla tai lenkillä törmäämme ja tervehdimme.
Kommentit (12)
Ei kehtaa, olisi tökeröä.
Mulla on hiukset harventuneet ja on todella kiusallista jos joku tuijottaa tai huomauttaa. :( Itku ei ole kaukana niissä tilanteissa.
Ei mun hiusten harventumiseen ole syytä löytynyt vaikka on tutkittu. Niin vaan kävi kun ikää alkoi tulla.
Toisen muuttuneesta ulkonäöstä ei ole kohteliasta kysyä. Jokainen kertoo itse, jos haluaa.
Jos hänellä on syöpä, hän olisi kertonut siitä sinulle itse, mikäli kokisi että asia kuuluu sinulle. Joten pidäpä suusi supussa.
Mä kaljuunnun ja ei ole mikään sairaus. Meillä suvussa kaljuuntuvia naisia. Jotkut naisetkin kaljuuntuu, kun vanhenee. Äl kysy asiasta. N33
Totta kai! Kysyt vaan rennosti, että mikäs syäpä sulla on?
Shampooksi vaihtunut Monat ?
Sehän aiheuttaa hiustenlähtöäkin osalle.
Mitäpä kun hän kysyisi sinulta miksi naamasi roikkuu tai miksi olet noin läskiintynyt lyhyessä ajassa? Niinpä...
Et. Se olisi todella epäkohteliasta. Naapuri kertoo kyllä itse, jos haluaa. Ja tuskin haluaa, jos tuttavuutenne rajoittuu tervehtimiseen postilaatikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Mä kaljuunnun ja ei ole mikään sairaus. Meillä suvussa kaljuuntuvia naisia. Jotkut naisetkin kaljuuntuu, kun vanhenee. Äl kysy asiasta. N33
Kaljut naiset ovat seksikkäitä mutta miehille ei kalju sovi.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä kun hän kysyisi sinulta miksi naamasi roikkuu tai miksi olet noin läskiintynyt lyhyessä ajassa? Niinpä...
Miesten ei kyllä kannata alkaa kaljaa kittaamaan, alkaa naama roikkua,vaikka olisi laihakin.
Moikkaa sitä sanomalla terve,mitä klanipää. Kyllä se sitten itse kertoo syyn.