Oletko yksinäinen?
Kommentit (23)
Olen perheellinen mutta yksinäinen!
Olen, nykyään ei yhtään varsinaista ystävää ja etäiset välit perheeseen ja sukulaisiin.
En ole. Vaikka olisinkin tai olenkin välillä yksin, en tunne itseäni yksinäiseksi.
Kyllä.. olispa tosiystävä ja parisuhde.
Ketipinor-lääkitys teki minusta yksinäsen erakon.
Olen. Olen paljon täällä palstalla. Mielelläni tapaisin ihmisiä. Miesystävä on, mutta nähdään ehkä kerran viikossa. Ei minulla ole ihmisiä, joita pyytää kylään tai shoppaileen tai joiden luona kyläillä. Yrittänyt olen saada ystäviä, mutta ei vain onnistu.
Yksinäistä on ollut tämäkin päivä.
Kyllä olen.
Pieni suku, jonka kaikki jäsenet asuvat eri paikkakunnalla minusta.
Ei miestä, mutta yksin hankitut pienet lapset (tällä hetkellä siis vanhempainvapaalla eli ei työyhteisöä läsnä).
Ei lainkaan ystäviä.
Ja nyt koronatilanteen takia ei käydä edes missään perhekahviloissa, kirjastoissa, uimassa tms. joten ei tule nähtyä ketään oikeastaan ikinä ja kun lähipuistomme ovat melko autioita, niin niissä pyörin lähinnä keskenään lasteni kanssa.
Ruokaostoksetkin tilataan kotiinkuljetuksella, joten ei edes kaupankassaa tule tavattua.
Ihanaa olisi omistaa joku hyvä ystävä-/ lapsiperhe, jonka kanssa vierailla puolin ja toisin tai tapailla puistossa yms. ja vaihtaa kuulumisia.
En ole ollut ikinä yksinäinen, enkä voi kuvitella edes sellaista tilannetta.
Yksinäinen kerrostaloyksiö erakko olen.
Joo, olen. Ihan mukava heppu, mutta pitkäaikaistyötön, niin ei tyttökaveriakaan saa.
Asun yksin ja olen sinkku, mutta en tunne olevani yksinäinen. Minulla on rakas sisko ja hyviä ystäviä vaikka kuinka paljon.
Vain toukokuu 2010 alkaen tähän päivvään asti.
Kyllä asun yksin ja olen yksinäinen.