Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minun pitäisi alkaa tekemään asioita että en vain masentuisi

Vierailija
17.01.2021 |

Ehdottakaa! Ihan mitä vain. Perus lenkkeilyä olen kokeillut jos olen ylös asti päässyt, mutta joskus vain pahentaa asioita. Pitäisi keksiä jotain harhautusta missä ei voisi ajatella tuskallisia asioita

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala kuntoilemaan esimerkiksi YouTuben tai liikuntasovellusten avulla. Helppo laittaa kotona pyörimään ja saa jotain muuta ajateltavaa. Kuntokin kohenee samalla.

Vierailija
2/5 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala näpertämään käsitöitä. Jotain tarpeeksi helppoa, ettet turhaudu ja lopeta heti alkuunsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele äänikirjoja tai jotain muuta ja samalla siivoa/tiskaa/järjestä kaappeja.

Vierailija
4/5 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi kannattaa alkaa noudattamaan terveellistä ruokavalioa, eli siis paljon kasviksia ja vettä. Ei siis mitään dieettejä vaan ihan perus terveellistä kotiruokaa. Toki herkutellakin saa välillä, kunhan pääasiassa syö terveellisesti. Sillä on ihan oikeasti suurempi vaikutus mielenterveyteen kuin monet tajuaakaan. 

Ja lisäksi joku harrastus, vaikka uuden kielen tai soittimen opettelu. Ja liikuntaa, esim metsässä liikkuminen tai kotitreenit youtuben avulla. Myös maalaaminen, kirjoittaminen tai muu luova tekeminen toimii monella.

Vierailija
5/5 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue kirjoja. Haasta aivojasi.