AV:lla jostain syystä mediaanipalkka siellä 6000-8000e tienoilla vaikka kaikilla on täällä aikaa notkua arkipäiväisinkin
Kommentit (33)
Työttömiä, mielenterveysongelmaisia jne,pilvin pimein ja persaukisia, jotka trollaavat.
Etätöistä käsin päivystävät palstalla.
Hyväpalkkaiset asiantuntijat etätöissä. Duunarit joutuvat olemaan töissä, eivätkä jouda palstailemaan.
Eikö täällä saa olla työaikana vai? Minusta vähentää stressiä kun tulee tänne trollamaan kesken työpäivän. Sitten voi tehdä vähän töitä ja innolla odottaa vastauksia.
Ja joka miehellä tai mamman miehellä 24 cm taskussa
Se on se anonyymien palstojen juttu. Kuka tahansa voi sanoa tai esittää olevansa melkein mitä tahansa. Ei kaikkea kannata uskoa t:neurokirurgi-lentäjä-miljonääri
mä en tienaa kuin 5k ennen bonuksia.
Mutta miksi luulet että palkka korreloi työmäärän kanssa? Joku raflan tarjoilija tekee taatusti enemmän kuin minä. hitto, 80% mun duunista on lukemista tai selvittelyä ja sitten kerron asiakkaalle kuinka se homma menee.
Mitäpä sitä johtajana muuta tekis. Välillä käyn katsomassa että hommat hoituu ja taputtelemassa olalle. Sitten onkin taas monta tuntia aikaa palstailla.
6000-8000e palkalla yleensä ei tee enää suorittavaa työtä vaan enemmänkin ajatustyötä joka tarkoittaa sitä että ehtii myös netata keskellä päivää.
Vrt. sairaanhoitaja vs sairaalan hallintojohtaja.
Mutta ei huolta. Voipi varsin hyvin olla että se hallintojohtaja on uransa alkuvaiheissa ollut myös sairaanhoitaja ilman hetkeäkään aikaa tauolle. On vaan aikaa myöden kokemuksen ja koulutuksen kerryttyä kohonnut suorittavasta työstä paremmille palkoille ja työskentelyolosuhteille.
Vierailija kirjoitti:
Työttömiä, mielenterveysongelmaisia jne,pilvin pimein ja persaukisia, jotka trollaavat.
Toimeentulotukilainen nosti kateuskortin esiin ja alkoi nimittelemään...
T: 16 Ke/kk
Niin? Yö- ja viikonlopputöistähän ne hyvät liksat kääritään. Ja jää aikaa notkua palstalla päivisin.
Vierailija kirjoitti:
Muista en tiedä, mutta minulla on. Kuva 15.1 palkkakuitin yhteenvedosta. Verottaja vie ihan kivan siivun niinkuin näkyy.
Eli kaikki muut jotka tienaavat yli 6000, niin kuvaa kehiin.
https_ ://_ aijaa._ com_ /U3DUXs
poistakaa nuo alaviivat ja vlilyönnit, niin näette palkkakuitin. täällä ei näköjään saa linkata kuvia.
Mulla ei valitettavasti ole yö-, viikonloppu- tai ylitöitä. Tekisin jos voisin.
Ehkä mun 18 000€/kk palkka hieman nostaa sitä mediaania.
Vierailija kirjoitti:
Linkkaappa kuva!
Ja kaikilla ÄO vähintään 160 ylöspäin :D
Viestintätoimiston konsulebtit täällä keksii juttuja. Taitaa olla sen yhden feministin firmasta. Koittakaa vaikka kirjoittaa sen nimi tänne. Oli jossain vaiheessa jopa estetty.
Te ootte varmaan aika kateellisia.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkkaappa kuva!
No tässäpä kuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkkaappa kuva!
No tässäpä kuva.
Hyvät on tulot sulla! Hieman kateellinen.
Ne on ne av:n mensan jäsenet jotka tienaa vähän enemmän :D