Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tampereen Tammela asuinpaikkana?

Vierailija
16.01.2021 |

Otsikossa sisältö. Onko levotonta ja vaarallista nuoren naisen kulkea? Saako auto olla rauhassa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammela on historiallista aluetta Tammelan torilla on hyvää ruokaa .

Vierailija
2/4 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo liene Tampereen alueista ihan OK:sta päästä. Naapurejaan nyt tietty ei voi valita ja se ei ole asuinalueesta kiinni sitten niinkään paljon taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut nyt viisi vuotta tässä tammelantorin lähellä. En ole kokenut rauhattomaksi, auto on saanut olla parkkiksella rauhassa. Iltaisin uskallan kulkea/saa kulkea ihan rauhassa. Mutta kuten tuossa sanottiin, naaapureistakin aika paljon riippuu.  Olen tykännyt, asunto siistissä vanhassa talossa ja sijainti hyvä, julkinen liikenne toimii, tori on mukava tuossa vieressä ja tykkään, kun voi kävellä/pyöräillä joka puolelle kun ollaan niin lähellä kaikkea.

Vierailija
4/4 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman asuintalon pihasta lähti viime vuonna kaksi autoa varkaiden mukaan. Mutta eipä se ole asuinalueesta kiinni, niitä lähtee tässä kaupungissa aika monesta muustakin paikasta.

Itse viihdyn Tammelassa. Ainakin muutama kortteli torista poispäin on ihan rauhallista ja palvelut ovat lähellä. Muutenkin pidän Tammelaa suhteellisen rauhallisena alueena vaikka myöhään illalla ja yöllä on tullut kotiin kuljettua.