Kertokaa ihania kokemuksia miehistä<3
Minulle tapahtui ihana asia. Kohtasin yllättäen miehen kiireen keskellä.Tein 10 minuutissa häneen vaikutuksen. Hän otti numeroni (vapaaehtoistyöhön liittyen)ja soitti. Oli minua paljon nuorempi (16 vuotta). Alkoi puhua siihen malliin että olikin minusta kiinnostunut.Luuli minua paljon nuoremmaksi. Tiedän että olen nuoren näköinen, mutta silti mieltä piristi tosi paljon, muuten raskaan elämänvaiheen keskellä. Puhuimme pitkään. Ei meistä varmaan paria tule, vaikka paljon yhteistä onkin. Se vain piristi. Ja oli ihana huomata että ihania miehiä ja toivoa on<3.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Minua ei ole piristänyt nuorempien miesten huomio yhtään. On vaan kiusaantunut olo.
Miksi?
Tosirakkaus ei välttämättä katso ikää. Mutta jos nainen paljon vanhempi, se on harvinaisempaa että rakkaus kestää.
Yksi lääkäri soitteli ja kyseli kuulumisiani ja vointiani. Kerroin hänelle vaikka mitä.. Teki työsä puolesta niin. Mutta se oli niin ihanaa että mietin että voisin maksaa siitä että hän soittelisi kuulumisia. Oma mies täysi sika ja hylännyt. Lääkärin soittelut piristivät valtavasti.
Vierailija kirjoitti:
Tosirakkaus ei välttämättä katso ikää. Mutta jos nainen paljon vanhempi, se on harvinaisempaa että rakkaus kestää.
Voihan sitä ystävystyä eri ikäisten kanssa.
Minun mieheni on reilu ahkera ja auttavainen. Rakentelee, korjaa, tekee vaikka mitä perheelle. Mies on myös reilu muille. Esim tänään auttoi naapuriamme jonka auto ei lähtenyt käyntiin.
Miehelläni on hyvä huumorintaju. Mieheni on ahkera. Mieheni on romanttinen. Mieheni puhuu minulle aina asiallisesti tai kauniisti. Mieheni on paras ystäväni.
Suurin osa elämässäni olevista miehistä on varsin ihania. Kilttejä, huomaavaisia, ahkeria, muita arvostavia. ❤️
No en tiiä oliko se kovin ihanaa, mut ku isoveli teki sellasen ohuen letin vaimonsa hiuksiin silleen eteen ja sivulle, nii oli aika söpöö kateltavaa. :)
Oma mies antaa päivittäin iloa elämään kehumalla ja fyysisillä reaktioillaan ja se on suorastaan ihmeellistä, ettei ole kyllästynyt lainkaan, vaikka olemme olleen yhdessä jo 32 vuotta. Hän kertoo miten rakastaa, miten kaunis olen, miten ihana pylly, rinnat yms. ja kehon reaktioista näkee, että hän tarkoittaa sitä. Hän on universumin komein ja haluttavin mies, niin täydellinen ja osaa kaiken.
Muista miehistä tulee mieleen äskettäinen tapaus, kun aivan tuntematon todella pitkä ja komea mies kosi minua, kun olin parkkiautomaatilla. Toki oli vähän huppelissa ja ehkä deekikselläkin (oli tosin siisti, mutta kello oli noin 16), mutta kauniit kehut ulkonäöstä ja siitä, miten olen juuri sellainen nainen, jonka kanssa haluaisi naimisiin hymyilyttivät silti.
Harmi, etteivät naiset oikein voi kehua miehiä vastaavasti pyyteettömästi, koska silloin se tulkitaan väärin. Olisi niin tärkeää ilahduttaa muita ihmisiä kehumalla ja pyrinkin tekemään niin aina kun mahdollista töissä ja muualla, koska se luo hyvän ilmapiirin.
Oman ikäisiäni en voi kehua, mutta tyttäreni poikaystävä on aivan uskomattoman ihana miehenalku! Pitää tytöstäni huolta ja kohtelee kaikin tavoin hyvin. Olen todella onnellinen heidän puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa elämässäni olevista miehistä on varsin ihania. Kilttejä, huomaavaisia, ahkeria, muita arvostavia. ❤️
Samoin. En ole myöskään kokenut mitään väheksyntää työelämässä sukupuoleni takia eikä kukaan mies ei ole haukkunut ulkonäköäkään.
Vierailija kirjoitti:
Mistä moinen luulo? Ne pari tapausta jotka tiedän ovat kestäneet kuolemaan asti. Ja toisessa tapauksessa nuorempi mies menehtyi syöpään. Elämä on arvaamatonta.
Ei ole ihania kokemuksia miehistä, pikemminkin he ovat vain välttämätön paha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei ole piristänyt nuorempien miesten huomio yhtään. On vaan kiusaantunut olo.
Miksi?
Tulee olo, että hän voisi olla lapseni tai melkein lapseni jos kysymyksessä olisi ollut teiniraskaus. 2 vuotta nuorempi oli ok, 11 vuotta nuorempi ja sitä enemmän, ei vaan, ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Tulee olo, että hän voisi olla lapseni tai melkein lapseni jos kysymyksessä olisi ollut teiniraskaus. 2 vuotta nuorempi oli ok, 11 vuotta nuorempi ja sitä enemmän, ei vaan, ei.
Olin aiemmin samaa mieltä, mutta nyt kun ikää on 52v. niin ne 12v. nuoremmatkin ovat jo nelikymppisiä eli ihan aikuisia miehiä. Emme myöskään ulkoisesti eroaisi toistamme, joten ikäero tuskin tuntuisi häiritsevältä.
Olen kylläkin varattu, muuten vain tuli mieleen. Ei vain se, että toinen on vielä lapsen iässä, vaan myös se, että ulkoisesti näyttää samanikäiseltä siis vaikuttaa asiaan. Eräs ystäväni on 15 vuotta nuoremman miehen kanssa ollut jo yli 10 vuotta eikä heidän ikäeronsa näy missään. Ystävätär on ikinuori, ei ikinä uskoisi, että yli 60-vuotias ja mies on ihan ikäisensä näköinen. Sopivat tosi hyvin toisilleen, klassisen musiikin harrastus yhdisti. Ja molemmat olivat eronneita ja lapsensa tehneitä tavatessaan.