Mitä muita aikaa kestäneitä hyviä sarjoja suosittelisitte, kuin kaikkien aikojen lempisarjani Frasier?
Frasier on ihan mahtava sarja näköjään edelleen (löytyy viaplaysta), hyvin aikaa kestänyt. Mitä muita sarjoja suosittelisit, jotain tuollaisia vanhempia "klassikoita" tms. jotka ovat kestäneet aikaa?
Onko täällä muita Frasier-faneja?
Kommentit (84)
Tykkäsinkin Villi Pohjola -sarjasta aikanaan, olinkin unohtanut sen jo. Pitääpä katsastaa jostain. :) -ap
The Office on ymmärtääkseni myös ihan hyvin kirjoitettu, jos sellaista hakee.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsinkin Villi Pohjola -sarjasta aikanaan, olinkin unohtanut sen jo. Pitääpä katsastaa jostain. :) -ap
Se on niin hyvä, ja teemoiltaan sellainen että se ei vanhene.
Seinfeld on myös edelleen tosi hyvä.
Riippuu ihan minkälaisestaa tykkää. MASH on aivan loistava, muttei varmaan ihan jokaisen makuun. Cheers on toinen hyvä, Frasierhan on spinoff kyseisestä sarjasta.
Ai se on viaplayssa taas, kiitos tiedosta :)
Rupesin katsomaan Dallasia dvd:ltä, ihan sarjan ensimmäisiä jaksoja. Olin nähnyt ne joskus vuosia sitten, mutta unohtanut monet asiat. Juonikuviot tempaisivat mukaansa ja kerralla on tullut katsottua aina kaksi jaksoa putkeen. Mieluummin tosiaan katson 1970-luvun lopun tai 1980-luvun alun Dallasia kuin Kauniita ja rohkeita.
Mä olen nyt viime aikoina katsonut Rillit huurussa maratonina kun ennen en ole seurannut kuin jakson sieltä, toisen täältä. Ei se nyt varsinaisesti vanha ole mutta kuitenkin.
Käykö kotimaiset? Joskus oli Yle areenassa Tankki täyteen.
Twin Peaks on kyllä loistava ja hyvin aikaa kestänyt sarja myös. Tankki täyteen -sarjasta tykkäsin aikanaan, sitä en tosin olekaan katsonut sittemmin. -ap
Pokka pitää vai mikä sen nimi on, se jossa Hyacinth.
Vierailija kirjoitti:
Jeeves & Wooster
Tämä oli hyvä! Mutta mistä tämän näkisi?
Kyllä Jeeves hoitaa on loistosarja, hyvin tehty ja aikaa kestävä.
Sinkkuelämää on myös yksi lempisarjojani, vaikken enää ehkä jaksa aloittaa kierrosta alusta eikä ehkä enää osu niin omaan elämääni.
Villi Pohjola. Paras sarja ikinä❤️