Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttuni kärysi rysän päältä pettämisestä eikä eronnut

Vierailija
16.01.2021 |

Oli ollut salarakkaan kanssa alasti täydessä touhussa, kun puoliso oli ilmestynyt yllättäen paikalle. Salarakas jäi ja ovat vieläkin yhdessä. Mietin vain, miten tuollaisesta voi selvitä sekoamatta? Ainakin minua vaivaisi sellainen näky lopun ikää. Ja pettäjänä eroaisin pelkästä häpeästä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollaisesta tiedät sekoavasi, suosittelen ammattiapua.

Vierailija
2/11 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kylällä eräs mies ampui itsensä kun tuli kotiin akka kontillaan ja minun opettajani takoi patukkaa sisään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Puoliso?”

Pettikö siis mies vai nainen? Sillä on merkitystä suhtautumiseni kannalta.

Vierailija
4/11 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuollaisia olekaan. Jokainen eroaisi, jos saisi puolison kiinni tuollaisesta.

Vierailija
5/11 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies petti mua 10 vuotta sitten ja mä yllätyin siltä ettei mua edes ottanut mitenkään koville. Kyllästyin aika pian miehen katumusuikutukseen, kun minusta ei tuntunut oikein miltään. Ok se oli siis nainut toista naista, ikävä juttu mutta tehty mikä tehty eikä se vatvomalla muuksi muutu, joten en sellaisen miettimiseen enää energiaani tuhlaa.

Eroakaan en harkinnut koska oli ensimmäinen kerta. Tein kyllä selväksi että jos toistuu niin häivyn, eikä siinä auta itkut eikä anteeksipyytelyt. Ei ole toistunut koskaan, ei edes epäillä ole tarvinnut.

Vierailija
6/11 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies petti mua 10 vuotta sitten ja mä yllätyin siltä ettei mua edes ottanut mitenkään koville. Kyllästyin aika pian miehen katumusuikutukseen, kun minusta ei tuntunut oikein miltään. Ok se oli siis nainut toista naista, ikävä juttu mutta tehty mikä tehty eikä se vatvomalla muuksi muutu, joten en sellaisen miettimiseen enää energiaani tuhlaa.

Eroakaan en harkinnut koska oli ensimmäinen kerta. Tein kyllä selväksi että jos toistuu niin häivyn, eikä siinä auta itkut eikä anteeksipyytelyt. Ei ole toistunut koskaan, ei edes epäillä ole tarvinnut.

Ei se pettäminen vaan se miten se paljastuu.

Vierailija
7/11 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi sitä. Röh

Vierailija
8/11 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni tapailee puolisonsa ohessa toista. Puoliso tietää asiasta. Myöhemmin puolisokin on välillä tavannut jotakuta toista. Vaikuttaa toimivan. Tosin ystäväni taitaa olla mustasukkainen puolison toisesta, mikä on melko absurdia, kun hänen oma varatyyppinsä jopa nukkuu välillä samassa sängyssä. Lapsetkin tietävät.

Vierailija
9/11 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kylällä eräs mies ampui itsensä kun tuli kotiin akka kontillaan ja minun opettajani takoi patukkaa sisään.

:( Oikeasti traagista.

Vierailija
10/11 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuollaisesta tiedät sekoavasi, suosittelen ammattiapua.

Minua todennäköisesti vain naurattaisi, jos näkisin ovenraosta ukkoni perskannikoiden pumppaavan ylös alas.

Vierailija
11/11 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh, toihan nyt on ihan normaalia nykyään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi