Työkaveriin ihastuminen
Miten ihmeessä pääsee yli siitä että on ihastunut työkaveriin? Mies on minua melkein 20v vanhempi, tarkkaa ikää en edes tiedä. Itse olen parisuhteessa (pitkä parisuhde ja tällähetkellä ei kauhean hyvin mene) .
Ajattelen miestä joka päivä ja nyt tekis mieli jopa soittaa hänelle. Miten sais ihastuksen tunteen loppumaan?
Kommentit (17)
Vedä kunnon lärvätsalot ja soita miehelle oikein perinteinen känniavautumispuhelu. Maanantaina et sitten enää kehtaa katsoa edes päin. Eiköhän se siitä.
Lähetä viesti tai katso profiilia somessa.
Itse aloitin suhteen 7v nuoremman työkaverini kanssa, hän erosi pian 4v suhteestaan ja oma avioliittoni vetelee viimeisiään.
Joo tässä just nautin bisseä ja mietin että laitan viestiä tai toivon että jostain syystä laittais mulle viestiä ja pyytäis vaikka kotii sa kaljalle :) Tosissaan en kyllä laita viestiä/soita koska en kehtaa... kunhan haaveilen.-Ap
Ennen kui meet pettämää miestäs, nii mieti, et miltä tuntus, jos hän pettäs siuu. Ehkä sit tajuut, että oikee tapa toimii nois jutuis on ensin jättää nykyinen mies ja vasta sen jälkeen juosta uuden luokse.
Vierailija kirjoitti:
Väsynyt provo 0/0
Miksi epäilet provoksi? Luuletko ettei työpaikoilla synny ihastumisia?
Vierailija kirjoitti:
Vedä kunnon lärvätsalot ja soita miehelle oikein perinteinen känniavautumispuhelu. Maanantaina et sitten enää kehtaa katsoa edes päin. Eiköhän se siitä.
Mä lupaan että tää toimii, on kokeiltu käytännössä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä lupaan että tää toimii, on kokeiltu käytännössä :D
Olen kanssa kokeillut kännipuhelua, tosin siitä seurasi vuosien suhde ja lapsi ja edelleen yhdessä. Ehkä koska molemmat oli vapaita ja ihastuminen molemmin puoleista.
Olisipa mielenkiintoista kuulla mitä itse tuumisit jos työkaveri paljastais että on ihastunut suhun, onko kellekkään käynyt niin, saanu tietää että työkaveri ihastunut?
Hmm jos uskaltaisin niin kysyisin yhtä naista töistä kahville tai kaljalle. Sinkkuja ollaan molemmat ja sellaista pientä ehkä jotain fiilistä.
Ihastuin töissä 23 vuotta vanhempaan mieheen. Kaukaa ihastelin kaksi vuotta. Sitten päätin toimia. Mies oli vapaa, oma avioliittoni täysin pielessä. Vuosia jo aikaa ja olen edelleen yhdessä tämän miehen kanssa. Elämäni rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Ihastuin töissä 23 vuotta vanhempaan mieheen. Kaukaa ihastelin kaksi vuotta. Sitten päätin toimia. Mies oli vapaa, oma avioliittoni täysin pielessä. Vuosia jo aikaa ja olen edelleen yhdessä tämän miehen kanssa. Elämäni rakkaus.
Itsekkin jo yli vuoden salaa ollut ihastunut tähän mieheen. Päivä päivältä enemmän mietin eroamista mutta lapsen takia en ole vielä eronnut ja toivon että suhde muuttuisi paremmaksi. Mutta ehkä sitä enemmän haaveilen tästä työkaverista ja siitä että tunne olisi molemmin puolinen ja hän tekisi aloitteen.
Vierailija kirjoitti:
Hmm jos uskaltaisin niin kysyisin yhtä naista töistä kahville tai kaljalle. Sinkkuja ollaan molemmat ja sellaista pientä ehkä jotain fiilistä.
Miksi et etene asiassa? Muuten voi käydä niinkuin siinä yhdessä laulussa.
”Viisitoista kesää mä häntä himosin, ja sitten saapui musta limousine”
Ja sinne meni ja mies jäi ilman. Opetus. Luuserina ei toiminut joten toinen poimi itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekkin jo yli vuoden salaa ollut ihastunut tähän mieheen. Päivä päivältä enemmän mietin eroamista mutta lapsen takia en ole vielä eronnut ja toivon että suhde muuttuisi paremmaksi. Mutta ehkä sitä enemmän haaveilen tästä työkaverista ja siitä että tunne olisi molemmin puolinen ja hän tekisi aloitteen.
Itsekin toivoin aloitetta mieheltä. Tavallaan hän tekikin pienen aloitteen, mutta torjuin. Mitenkään mies ei ollut huomannut ihastumista ennen kuin sanoin. Lapsia on minullakin, mutta tilanne oli sellainen että oli vain pakko edetä. Pieniä vaikeuksia oli, mutta niistä on lasten kanssa selvitty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sain ihastuksen himmenemään sillä et kysyin itseltäni et mikä on mulle tärkeintä ja tajusin ettei ihastukseni kohde olisi parempi saati sitten todennäköisesti edes yhtä hyvä mulle kuin nykyinen mies, jonka kanssa todistetusti kaikki toimii. Aina kun teki mieli ottaa ihastukseen yhteyttä, laitoin sen saman viestin, kuvan tms. miehelleni ihastuksen sijaan ja pikku hiljaa tarve hälveni ja meillä menee miehen kanssa paremmin kuin koskaan.
Lyhyesti siis: ruoki sitä mikä on itsellesi tärkeintä ja rakkainta.
Ei mitenkään.