Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kirjoititte gradunne? En kehtaa kirjoittaa itseäni kiinnostavista aiheista

Vierailija
16.01.2021 |

Kannattaako vaan valita joku mahdollisimman kuiva ja tylsä aihe, mikä ei kiinnosta ketään? Pelottaa jopa, että joutuisin somessa maalitetuksi aiheeni takia

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No?

Vierailija
2/14 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö laitoksellanne ole professoreilla tai tutkimusryhmillä graduaiheita tarjolla, tai sitten yrityksissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mistä? Aihe oli: "Tarkeimmät käännösteoriat ja niiden vertailua Katharina Reissin tekstityyppiteorian pohjalta". Ja oli itseasiassa tosi mielenkiintoista!

Vierailija
4/14 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sinun graduaihettasi somessa kommentoisi? Ketä se kiinnostaisi? Tarkoitatko, että sen jälkeen kun itse olisit kertonut aiheestasi, joku ilmestyisi alle nälvimään siitä?

Vierailija
5/14 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sinun graduaihettasi somessa kommentoisi? Ketä se kiinnostaisi? Tarkoitatko, että sen jälkeen kun itse olisit kertonut aiheestasi, joku ilmestyisi alle nälvimään siitä?

Niin. Olin ajatellut aiheeksi seksikumppaneiden määrän yhteys mielenterveysongelmiin. Ja varmaan rajaisin aiheen käsittämään pari-kolmekymppiset naiset. Aihe taitaa olla nykyisen intersektionaalis-feministisen seksipositiivisuusdiskurssin vastainen, joten se voisi herättää paljonkin närää.

Vierailija
6/14 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään mitkään gradut kiinnosta, joten turha pelätä julkisuutta.

Vierailija
7/14 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja silti täällä puhutaan jostain Laasasen gradusta vielä vuosia gradun jälkeen

Vierailija
8/14 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluisa ja kehuttu historian kansantajuistaja Teemu Keskisarja teki väitöskirjan eläimiin sekaantumisesta. Eipä ole hänen mainettaan haitannut, pikemminkin päin vastoin.

Vierailija
9/14 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Olin ajatellut aiheeksi seksikumppaneiden määrän yhteys mielenterveysongelmiin. Ja varmaan rajaisin aiheen käsittämään pari-kolmekymppiset naiset. Aihe taitaa olla nykyisen intersektionaalis-feministisen seksipositiivisuusdiskurssin vastainen, joten se voisi herättää paljonkin närää.

Minkä pääaineen alaan tuo kuuluisi? Millaista teoreettista viitekehystä olet ajatelllut?

Itse en osannut päättää gradun aihetta, joten kysyin proffalta.

Vierailija
10/14 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet ainoa, joka siitä puhuu.

Oikeasti, ketään ei kiinnosta sinun fiktiivinen gradusi. Mihin tieteenalaan tuo suunnittelemasi tutkimus muuten kuuluu, eli mistä pääaineesta olet tässä tarinassa valmistumassa?

Millä menetelmällä ajattelit asiaa tutkia?

Vierailija
11/14 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emättimen juustoumasta tein.

Vierailija
12/14 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki uraa uurtava on aina herättänyt voimakasta vastustusta. Darwin ja uskovaiset jne.

Vierailija
13/14 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet ainoa, joka siitä puhuu.

Oikeasti, ketään ei kiinnosta sinun fiktiivinen gradusi. Mihin tieteenalaan tuo suunnittelemasi tutkimus muuten kuuluu, eli mistä pääaineesta olet tässä tarinassa valmistumassa?

Millä menetelmällä ajattelit asiaa tutkia?

Psykologiasta olen valmistumassa. En menetelmästä ja muusta vielä niin varma ole, koska graduseminaari on vasta edessä

Vierailija
14/14 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Graduista ei juuri kukaan ole kiinnostunut, tee rauhassa mistä haluat. Lähinnä tuossa kiinnostaa, miten/mistä aiot saada tuohon aineiston?

Joskus törmäsin siihen, että tämän palstan kirjoituksistakin on tehty gradu (ehkä useampikin?) eikä niistäkään jaksa kukaan (edes täällä) välittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän