Mies ei suostu koronatestiin.
Eli siis olemme kumpikin kotosalla tällä hetkellä oleva pariskunta. Mies lomautettuna ja itse en ole valmistumiseni jälkeen töihin päässyt, että pakollisia menoja ei onneksi ole, mutta olen tällä hetkellä todella näreissäni sillä olin suunnitellut meneväni kotipaikkakunnalleni käymään, mutta miehelläni nousi eilen illalla kuume. Muita oireita ei ole. Ainoa mahdollisuus mistä on voinut mahdollisen koronan saada on jokin kauppareissuista. Asumme Helsingissä. Nyt sitten ei voida kauppaankaan mennä varmuuden vuoksi vaan on tilattava tavarat kotiin, koska mies ei missään tapauksessa halua "pelkän" kuumeen takia raahautua koronatestiin. Tässä sitten seuraavat 2 viikkoa tekemättä mitään kumpikin ehkäpä turhan takia, mutta sitä ei voi tietää. Että ärsyttää.
Kommentit (13)
Sitä se nyt vaan on ja meidän kaikkien pitää siihen sopeutua. Ja mistä tiedät, että se mies edes otetaan testiin? Itse, kun soittelin kysyttiin muutama kysymys ja sanottiin, että seuraa pari päivää ja soita uudellen jos tulee lisää oireita. Eikä se testi ole mikään vapaalippu, että nyt saat mennä niin kuin sinua huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap ääliö vai trolli?
End your life.
Tuollaisten miesten takia se korona leviää.
Ei auta muu kuin olla karanteenissa, pakolla kun ei miestä voi testiin raahata. Mutta riidellä voi ja kannattaakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei auta muu kuin olla karanteenissa, pakolla kun ei miestä voi testiin raahata. Mutta riidellä voi ja kannattaakin.
Kumpi tässä aloituksessa oli viemässä/ tuomassa tuliaisia ja lähtemässä kotipaikkakunnalle, kun nyt on vähän tylsää?
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa, eiköhän se suurempi ongelman aiheuttaja ole tuo matkustelu? Ja se ettei malteta pysyä kotona?
Vierailija kirjoitti:
Kumpi tämä henkilö on ääliö vai trolli?
Just. Olet kaksi viikkoa kotona, koska miehelläsi on kuumetta? Ei oo todellista...
Ai, ai sitä miestä. Mitähän muuta se tänään keksii.
Miksi jäisit kotiin, kun kerran et ole karanteenissa?
” Eikä se testi ole mikään vapaalippu, että nyt saat mennä niin kuin sinua huvittaa.”
Irrotan tämän muusta vietistä, että se tulee varmasti huomioitua.
Ei se testi toimi, vaan antaa vääriä positiivisia
Jos sää saat oireita, niin menet testiin. Sillä se selviää.