Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuu että kaikki muut löytää töitä

Vierailija
16.01.2021 |

Minä en ole löytänyt koskaan mitään töitä, vaikka olen jo 47v. Tuntuu jotenkin niin oudolta tämä asia. T. Ammattivalittaja

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet erittäin taitava jossain asiassa, yritykset ovat varmasti valmiita osaamisestasi maksamaan. Mitä olet tehnyt viimeiset 47 vuotta? Jos vaikka joka päivä harjoittelet koodaamista 6 tuntia, sinulle jää hirvittävästi vapaa aikaa ja olet 5 vuoden kuluttua taitava ohjelmoija. Sen lisäksi sinun pitää tietenkin osata kertoa osaamisestasi, mutta sitä taitoa voit myös harjoitella joka päivä.

Vierailija
2/2 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä kyntää kirjoitti:

Jos olet erittäin taitava jossain asiassa, yritykset ovat varmasti valmiita osaamisestasi maksamaan. Mitä olet tehnyt viimeiset 47 vuotta? Jos vaikka joka päivä harjoittelet koodaamista 6 tuntia, sinulle jää hirvittävästi vapaa aikaa ja olet 5 vuoden kuluttua taitava ohjelmoija. Sen lisäksi sinun pitää tietenkin osata kertoa osaamisestasi, mutta sitä taitoa voit myös harjoitella joka päivä.

Yrittänyt opiskella useamman kerran, ei onnistu, koska olen tyhmä ja oppimisvaikeuksinen. Ollut työkokeiluissa, joskus työmarkkinatuella, omaishoitajana 10v yms. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla