Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta päivää ennen ovulaatiota olette tulleet raskaaksi?

Vierailija
16.01.2021 |

Eli kuinka monta päivää yhdynnästä ennen ovulaatiota olette vielä tulleet raskaaksi?

Minulla olikin ovulaatio yllättäen eilen perjantaina (piti olla tänään), ja seksiä oli keskiviikkona. Miehen kanssa tehdään molemmat vuorotyötä, minulla eilen iltavuoro ja tänään päivävuoro, hänellä toissapäivänä ja eilen yövuorot, joten harmittaa kyllä aika paljon, että meniköhän tämä ovulaatio nyt tässä (huominen olisi siis molemmilla ollut vp.) Meillä siis takana keskenmeno alkukeväästä, mikä vielä nyt lisää harmitusta entisestään. (Ja jos joku ihmettelee, mistä tiedän oviksen olleen eilen, niin minulla esiintyy ovulaatiovuotoa.)

Tiedän kyllä, että siittiöt voivat säilyä hengissä naisen sisällä useita päiviä, mutta onko jollakin sitten todellisuudessa tärpännytkin muutama päivä ennen ovulaatiota? Olisin tosi kiitollinen vastauksista.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ennen ovulaatiota voi tulla raskaaksi.

Vierailija
2/36 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan tiedä, montako päivää, koska emme näe sitä hedelmöittymishetkeä, ap hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä mä tiedän. Ei mitään hajua milloin ovuloin, raskaana huomasin olevani siinä kuudennen viikon kohdalla.

Vierailija
4/36 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasitko ensimmäistä lausetta ollenkaan?

- ap.

Vierailija
5/36 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasitko ensimmäistä lausetta ollenkaan?

- ap.

Eihän silti ennen ovulaatiota voi tulla raskaaksi.

Vierailija
6/36 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele ap ovulaatio.

Vierailija
7/36 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan tiedä, montako päivää, koska emme näe sitä hedelmöittymishetkeä, ap hyvä.

No ilman ovulaatiota ei voi olla hedelmöittymistä.

- ap.

Vierailija
8/36 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö aika monille riitä, että tärppää? Kuka vielä vahtii, että millä hetkellä se tärppäsi? En mä ainakaan sitä miettinyt.

Vierailija
9/36 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ilman ovulaatiota ei voi olla hedelmöittymistä.

- ap.

Niin, mutta eihän sillä ole merkitystä, minä päivänä tärppäsi, kunhan tuli raskaaksi.

Vierailija
10/36 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulin raskaaksi niin että yhdyntä oli 5 päivää ennen säännöllisestä kierrosta laskettua ovulaatioajankohtaa. En siis tiedä ihan tarkkaan milloin ovulaatio oli, ehkä vähän aikaisemmin. Joka tapauksessa siittiöt sinnittelivät 2-3 päivää ennen hedelmöittymistä.

Vierailija
11/36 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele ap ovulaatio.

Ovulaatio tarkoittaa munasolun irtoamista. Minulla ovulaation aikana esiintyy hyvin voimakasta ovulaatiolimaa, sekä hiukan niukkaa veristä vuotoa. Limaisuus toki alkaa jo pari päivää aiemmin, mutta ovulaation aikaan se on voimakkaammillaan. Noin vuorokausi vuodosta limaisuus myös loppuu kuin seinään, eli ovulaatio on silloin ohi.

- ap.

Vierailija
12/36 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, mihin kenenkään kokemuksia asiasta tarvitaan? Mitä sä luulet niiden omaa tilannettasi mihinkään muuttavan? Eikö se tieto riitä, että siittiöt elävät päiviä? Ellei miehelläsi ole jotenkin surkea sperma.

Vierailija
13/36 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö aika monille riitä, että tärppää? Kuka vielä vahtii, että millä hetkellä se tärppäsi? En mä ainakaan sitä miettinyt.

Lähinnä vaan mietin, onko kaikki toivo tämän kierron osalta jo menetetty.

Ja tiedän kyllä, että ei se ole maailmanloppu, jos ei tässäkään kierrossa tärpännyt, mutta kyllähän se silti harmittaa. Yritystä ennen keskenmenoa takana hiukan yli vuosi.

Vierailija
14/36 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, mihin kenenkään kokemuksia asiasta tarvitaan? Mitä sä luulet niiden omaa tilannettasi mihinkään muuttavan? Eikö se tieto riitä, että siittiöt elävät päiviä? Ellei miehelläsi ole jotenkin surkea sperma.

En ymmärrä mihin näitä kommentteja tarvitaan.

Vierailija
15/36 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa kilttejä, jos teillä ei ole mitään muuta asiaa ketjuun kuin naljailu ja näsäviisastelu, niin voitteko antaa olla? Muutenkin jo todella surkea olo nyt.

- ap.

Vierailija
16/36 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös seksiä pidä aina olla ennen ovulaatiota? Ei se sen jälkeen enää auta.

Vierailija
17/36 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5pvää ennen tikutettua ovista kumpikin lapsi saanut alkunsa. Ovulaatiohymy siis saatu ovulaatiotikkuun 4pv seks in jälkeen, ja noi clearbluethan näyttää sen hymynaaman ekan kerran about niin että 24h aikana on ovis. Ja täällä myös kaksi kolmivuorolaista, niin on tarkkaan ajat tiedossa 😀

Vierailija
18/36 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mihin näitä kommentteja tarvitaan.

Niiden kirjoittajan huvittuneisuuteen.

Vierailija
19/36 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esmeedz kirjoitti:

5pvää ennen tikutettua ovista kumpikin lapsi saanut alkunsa. Ovulaatiohymy siis saatu ovulaatiotikkuun 4pv seks in jälkeen, ja noi clearbluethan näyttää sen hymynaaman ekan kerran about niin että 24h aikana on ovis. Ja täällä myös kaksi kolmivuorolaista, niin on tarkkaan ajat tiedossa 😀

Miksi pitää pistää rahaa tuollaisiin turhiin tikkuihin? Raskaaksi tulee niiden tiedoista huolimattakin selvästi.

Vierailija
20/36 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa niin stressaantuneelta ettei varmaan tulekaan raskaaksi vaikka ajoitus onnistuisikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän