Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En enää IKINÄ tartu A-lehtien tarjouksiin!

*mummeli*
15.01.2021 |

Tilasin syksyllä Kotivinkki-lehden ja tarjouskauden puolivälissä ilmoitin sähköpostitse, että en enää jatka tilausta. Kuittaus viestiin tuli, mutta lehtiäkin vaan tuli ja lasku.

Laitoin kipakan viestin, että HALOO, olen perunut tilauksen sopimuksen mukaan enkä maksa ylimääräisistä lehdistä. Taas tuli kuittaus ja pahoittelut.

Yllätys: Niitä lehtiä tulee edelleen!
Jospa nyt kolmas peruutus toden sanoisi. Hope so prkl.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilausta on vaikea saada loppumaan , toimivin keino on jättää lasku maksamatta. Sitten tulee lasku jo saaduista lehdistä , sen olen maksanut. Sen jälkeen ei ole enää lehteä tullut.

Vierailija
2/12 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilausta on vaikea saada loppumaan , toimivin keino on jättää lasku maksamatta. Sitten tulee lasku jo saaduista lehdistä , sen olen maksanut. Sen jälkeen ei ole enää lehteä tullut.

"jo saaduista", kun lehtiä on saatu myös perutulla tilauskaudella? Reilua. "Juu, et ollu näitä tilannut etkä halunnut, mutta kun olet ne kuitenkin SAANUT niin ne on maksettava"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"jo saaduista", kun lehtiä on saatu myös perutulla tilauskaudella? Reilua. "Juu, et ollu näitä tilannut etkä halunnut, mutta kun olet ne kuitenkin SAANUT niin ne on maksettava"

Peruin siis tilauksen ennen tarjouskauden päättymistä, kuten oli ohjeistettu. Sitten laitoin viestiä, että en aio maksaa tulevista lehdistä, koska se peruutus tehtiin ajoissa. Siihen tuli vastaus, että olemme pahoillamme ja hävitä lasku. Siltikin niitä vaan tulee.

- ap -

Vierailija
4/12 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-lehdiltä on puhelinmyyjät soitelleet vielä kymmenen(!)  vuotta lehtitilauksen päättymisen jälkeen.

Vierailija
5/12 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskun maksamatta jättäminen ei ole peruutus. Toimivin - ja ainoa - keino on ilmoittaa peruutuksesta kustantajalle. Vasta tuohon peruutusilmoitukseen päättyy maksuvelvollisuutesi. Jos lehtiä jostain syystä tulee vielä sen jälkeen, niitä ei tarvitse maksaa. 

Vierailija
6/12 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä kirjallisesti postin kautta. Jätä kopio itselle.

Vierailija
7/12 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa heti!

Vierailija
8/12 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-lehdillä on hyvät nettisivut, jonne kirjautumalla voi peruuttaa tilauksen maksetun kauden loppuun. Saat sähköpostiin vahvistuksen peruutuksesta. Itse en soittele enää mihinkään vaan hoidan netissä sekä tilaukset että peruutukset.

Vierailija
9/12 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on hyvää palvelua - toimittaa ilmaiseksi lehtiä kotiin! Kai luet ne?

Vierailija
10/12 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A-lehdillä on hyvät nettisivut, jonne kirjautumalla voi peruuttaa tilauksen maksetun kauden loppuun. Saat sähköpostiin vahvistuksen peruutuksesta. Itse en soittele enää mihinkään vaan hoidan netissä sekä tilaukset että peruutukset.

Olen saanut sähköpostiini vahvistuksen peruutuksesta. Ei toimi siltikään.

Vierailija
11/12 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo useampi vuosi mutta oli myöskin kyse Kotivinkki-lehdestä. Sain lehden ja ajattelin sen olevan vain joku näytenumero. Sitten tulikin lasku ja kun soitin, sieltä väitettiin, että minulle on soitettu ja olen tilannut Kotivinkin. Ei vain ole mahdollista, koska en vastaa tuntemattomiin numeroihin. Lasku mitätöitiin mutta jäipä outo kuva puljun toiminnasta.

Vierailija
12/12 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetus #1 Älä ikinä koskaan tilaa mitään puhelinmyyjiltä!!

Mä soitan aina asiakaspalveluun ja itkua tiheustaen sanon etti tilauksen teki muistisairas vanhus, joka ei ole kykenevä tekemään päätöksiä. Ja sitten muutama sana kuinka on pieni eläke, ja vastikään jäänyt leskeksi. Ja kuinka tilauksia tulee jatkuvasti kaikenlaisia vaikka hänellä on jatkuva telemarkkinointikielto.

”Sovitaanko, että en tällä jertaa tee teistä ilmoitusta kuluttajaviranomaisille? Ja samalla mitätöidään tämä lasku?”

Aina toiminut, ja hyvä niin, sillä kyseessä on todellinen tilanne kun perun vanhempani lehti-, vitamiini- ja alusvatetilauksia.