Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset, jotka päivittää facebookin ja instagramin täyteen pakkas- ja lumivalituksia

Vierailija
15.01.2021 |

Siis ihan oikeasti mikä tuollaisia ihmisiä vaivaa!? Samaa asiaa päivitellään joka päivä... Tässä nyt on ollut muutaman päivän lunta ja pakkasta ja heti ollaan päivittelemässä kuinka kylmää, kuinka p*skaa, kuinka liikaa lunta ja selkä kipeä lumitöistä... Samaa oli kesällä helteistä liian kuumaa, liian polttava aurinko jne. Eikö ole muuta elämää, kuin päivitellä säästä!?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi vielä otetaan kuvia lämpömittarista sisältä ja ulkoa ja valivali...

Vierailija
2/28 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan säästä ihmiset ovat puhuneet, nyt on vain uudet kanavat käytössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen päivittäköön mitä haluaa enkä niitä alkaisi arvostella. PIilota ne päivitykset, jos noin haittaa. 

Vierailija
4/28 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta jos sama henkilö päivittää useamman kerran päivässä useaan eri paikkaan sitä samaa valitusta, niin ei se ihan normaalia ole. Ap

Vierailija
5/28 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen päivittäköön mitä haluaa enkä niitä alkaisi arvostella. PIilota ne päivitykset, jos noin haittaa. 

Olen piilottanut ja yhdelle "kesää odottavalle" kommentoinkin, että viimeksi, kun lämpömittari nousi +20 asteen, niin valitit kuumuutta. Ap

Vierailija
6/28 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, pohjoisen kaverini ovat taas laittaneet positiivisia lumi- ja pakkaskuvia faceen. 

Vierailija
7/28 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne ulkoilukuvat. Sama ihminen laittaa. Käytiin kävelyllä, käytiin ulkoilmassa, käytiin hiihtämässä, käytiin laskemassa mäkeä. Ja sitten on kuva lapsista tekemässä näitä aktiviteetteja. Seistään jossain lumisessa metsässä. Sadannetta kertaa.

Vierailija
8/28 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta jos sama henkilö päivittää useamman kerran päivässä useaan eri paikkaan sitä samaa valitusta, niin ei se ihan normaalia ole. Ap

No ei taida olla sen normaalimpia avautua siitä täällä. Kumpikin valittaa. 

Vierailija
9/28 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, pohjoisen kaverini ovat taas laittaneet positiivisia lumi- ja pakkaskuvia faceen. 

Se onkin parempi. Mieluusti katselen kauniita luontokuvia pakkassäästä, kuin sitä negatiivista valitusta. Ap

Vierailija
10/28 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, kaikilla on ikkunat asunnoissaan ja suurimmalla osalla myös lämpömittari.

Vierailija
11/28 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ne ulkoilukuvat. Sama ihminen laittaa. Käytiin kävelyllä, käytiin ulkoilmassa, käytiin hiihtämässä, käytiin laskemassa mäkeä. Ja sitten on kuva lapsista tekemässä näitä aktiviteetteja. Seistään jossain lumisessa metsässä. Sadannetta kertaa.

Just katselin kavereiden ulkoilukuvia. Noista tulee vain hyvälle mielelle. 

Vierailija
12/28 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä päivitän rakkautta pakkaseen ja lumeen. Mitä enemmän lunta ja kireämpää pakkasta, sen enemmän sydämiä someen. Mukavaa vaihtelua ja kettuilua valittajille.

Vierailija
13/28 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, kaikilla on ikkunat asunnoissaan ja suurimmalla osalla myös lämpömittari.

Kyllä ja jokainen, joka nokkansa ulos työntää syystä tai toisesta, niin huomaa, että nyt onkin kylmä ja lunta.

Vierailija
14/28 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Ihmiset päivittävät siitä, mikä on heille tärkeää juuri sillä hetkellä. Sitä varten some on olemassa. 

Ja ihmeellisiä kavereita sinulla, jos vaan valittavat koko ajan. Ainoat joiden minä olen nähnyt vähän valittavan lumesta viime päivinä, ovat pyörätuolilla liikkuvat tutut, joiden kohdalla asia on ihan ymmärrettävä, kun reilut lumisateet vaikeuttavat heidän elämäänsä paljon enemmän kuin muiden elämää.

Vierailija
15/28 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yksi ystävä, joka valittaa kelistä, jos lämpötila alle +30. Mahtaa olla tympeä elämä.

Vierailija
16/28 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään ulkoilukuvista. Samassa elämäntilanteessa olevilta saa kivoja ideoita, mitä itse voi tehdä lasten kanssa ulkona.

Vierailija
17/28 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän näen iloa ja helpotusta kun se synkkyys ja märkyys loppui

Vierailija
18/28 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä? Ihmiset päivittävät siitä, mikä on heille tärkeää juuri sillä hetkellä. Sitä varten some on olemassa. 

Ja ihmeellisiä kavereita sinulla, jos vaan valittavat koko ajan. Ainoat joiden minä olen nähnyt vähän valittavan lumesta viime päivinä, ovat pyörätuolilla liikkuvat tutut, joiden kohdalla asia on ihan ymmärrettävä, kun reilut lumisateet vaikeuttavat heidän elämäänsä paljon enemmän kuin muiden elämää.

Jaa, nämä valittajat eivät liiku pyörätuolilla. Ap

Vierailija
19/28 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään ulkoilukuvista. Samassa elämäntilanteessa olevilta saa kivoja ideoita, mitä itse voi tehdä lasten kanssa ulkona.

Yksikin seisoi lapsen kanssa pulkkamäessä ja facebookissa päivitys "v**un kylmä". Ap

Vierailija
20/28 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on tarve kokea olevansa merkityksellisiä omassa sosiaalisessa ympäristössään. Nykymaailmassa seuraajien ja kommentoijien määrä ratkaisee, kuinka merkitykselliseksi itsesi koet (ainakin useat ihmiset näin kokevat). Turha sisältö sosiaalisessa mediassa johtuu pohjimmiltaan tästä ilmiöstä. Ihminen on sosiaalinen eläin, joka tarvitsee joukkoon kuulumisen tunnetta. Kehitys, jossa ihminen määrittää sosiaalisen arvonsa sosiaalisen median kautta, on erittäin huono. Näin ainakin siinä somessa, joka meillä tänä päivänä on. Jenkeissä tämä on näyttänyt jo huomattavasti lisäävän lapsien itsemurhia ja poliittista polarisoitumista. Data ei toki ole 100% luotettava edellisen lauseen väittämääni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi