Ikuinen kysymys, miksi kampaajat leikkaavat aina liikaa?
Jos pyydän että älä lyhennä, tasoita vain, niin sieltä lähtee se 5 cm. Sitten jos ennakkoon pyydän että näytä paljonko meinaat ottaa, hän näyttää sen 5 cm. Sanon että älä ota noin paljon, ota sentti, ja näytän sen sormille, niin silti leikkaa sen 5 cm. Haluaisin säilyttää hiuksissa tietyn pituuden, mutta ei, hiukset ovat lyhentyneet nyt kolmessa vuodessa noin 20 cm. Mikä ihme siinä on? Ymmärtäisin, jos saisivat rahaa jokaisesta irrottamastaan karvasta, mutta muuten en.
Kommentit (6)
No eihän ne ehdi huonokuntoisiksi kun 7 viikon välein lähtee se 5 cm pois. Hyväkuntoiset hiukset on.
Miksi ihmeessä käyt leikkauttamassa pitkät hiukset 7 viikon välein?? Ei ihme, että lyhenee, kun eihän ne edes kovin paljon ehdi tuossa ajassa kasvaa.
Minulla oli se ongelma, että kampaajat leikkasivat aina liian vähän. Sanoin, että saa ottaa reilusti ja usein näytinkin mihin asti, mutta jotenkin vaan eivät ikinä leikanneet niin paljon. Sitten lopetin käymästä kampaajalla, leikkaan itse.
Minulla ei ole ikinä käynyt noin. Pyydän latvojen tasoitusta/siistimistä eikä sieltä tosiaan oteta paljon. Käynkin ihan huippukampaajalla!
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä käyt leikkauttamassa pitkät hiukset 7 viikon välein?? Ei ihme, että lyhenee, kun eihän ne edes kovin paljon ehdi tuossa ajassa kasvaa.
Minulla oli se ongelma, että kampaajat leikkasivat aina liian vähän. Sanoin, että saa ottaa reilusti ja usein näytinkin mihin asti, mutta jotenkin vaan eivät ikinä leikanneet niin paljon. Sitten lopetin käymästä kampaajalla, leikkaan itse.
Mulla on värjätyt hiukset, ja juurikasvu pitää värjätä noin 7 viikon välein, että pysyy siistinä.
Vaihda kampaajaa?