Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita mt-alalla työskenteleviä, jotka ovat leipiintyneet hommaan?

Vierailija
14.01.2021 |

Itseä ovat asiakkaat alkaneet veetuttaa siihen malliin, että taidan katsella jotakin toista duunia.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mahdollisuus työnohjaukseen, kannattaa siihen hakeutua.

Anyways ap kuulostaa loppuunpalamisriskiseltä tyypiltä. Viime kädessä mt-ongelmaisten hankaluus heidän poikkeavaa hermoston rakennetta ja toimintaa. Ap ei kykene noinvain omalla päätöksellä muuttumaan potilaita syvästi ymmärtäväksi teflonhoitajaksi, eivätkä potilaat kykene nopeasti muuttamaan omaa käytöstään rakentavaksi. Viime kädessä me kaikki olemme oman perimämme ja elämänhistorian muokkaamia.

Vierailija
22/24 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakkaissa on paljon hoitomyönteisiä ja sympaattisiakin ihmisiä. Heistä ei pahaa sanaa, Mutta liian suuri osa asiakkaista viis veisaa lääkkeistään, käyttää aktiivisesti päihteitä - myös niitä kovia - ja syyttää olostaan sitten yhteiskuntaa tai hoitavaa tahoa. 

Totta kai mä syytän. Mua hakattiin, kiusattiin ja hyväksi käytettiin lapsena. Sit mul alko pettää polla ja käyttäydyin sen mukasesti. Ihmetellää vaa mikä sillä on, pitäskö se laittaa laitokseen. Joo laitetaan mut mikään ei muutu muuta kuin asuinpaikka ja niskaan paskan nakkaajat. Sit kaiken sen paskan jälkeen alan käyttää päihteitä ja siitä huolimatta paskan lapaminen niskaan muiden osalta jatkuu ja jatkuu. Ne päihteet on seuraus, ei syy. Mun psyykkiset ongelmat on seurausta päihteistä eikä päihteidenkäyttö seurauksena psyykkisista ongelmista. Koska tutkitusti ja todistetusti mun psyyke alko rakoilla jo päiväkoti-ikäsenä, kauan ennen päihteitä. Niitä ongelmia ei hoidettu, ne vaan paheni. Sit tuli päihteet. Mutta te mussutatte mulle et mun psyykkiset ongelmat johtuu pelkästään päihteistä. Ihan oikeesti fak juu! Mä en ole tyhmä. Mäkin osaan lukea ja opiskella.

Vierailija
24/24 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiakkaissa on paljon hoitomyönteisiä ja sympaattisiakin ihmisiä. Heistä ei pahaa sanaa, Mutta liian suuri osa asiakkaista viis veisaa lääkkeistään, käyttää aktiivisesti päihteitä - myös niitä kovia - ja syyttää olostaan sitten yhteiskuntaa tai hoitavaa tahoa. 

Totta kai mä syytän. Mua hakattiin, kiusattiin ja hyväksi käytettiin lapsena. Sit mul alko pettää polla ja käyttäydyin sen mukasesti. Ihmetellää vaa mikä sillä on, pitäskö se laittaa laitokseen. Joo laitetaan mut mikään ei muutu muuta kuin asuinpaikka ja niskaan paskan nakkaajat. Sit kaiken sen paskan jälkeen alan käyttää päihteitä ja siitä huolimatta paskan lapaminen niskaan muiden osalta jatkuu ja jatkuu. Ne päihteet on seuraus, ei syy. Mun psyykkiset ongelmat on seurausta päihteistä eikä päihteidenkäyttö seurauksena psyykkisista ongelmista. Koska tutkitusti ja todistetusti mun psyyke alko rakoilla jo päiväkoti-ikäsenä, kauan ennen päihteitä. Niitä ongelmia ei hoidettu, ne vaan paheni. Sit tuli päihteet. Mutta te mussutatte mulle et mun psyykkiset ongelmat johtuu pelkästään päihteistä. Ihan oikeesti fak juu! Mä en ole tyhmä. Mäkin osaan lukea ja opiskella.

Mun päihteidenkäyttö on seuraus psyykkisistä ongelmista eikä psyykkiset ongelmat päihteidenkäytöstä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi