Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sinä pääsit eroon kehon vinoudesta?

Vierailija
14.01.2021 |

Vinoudella tarkoitan tätä, että toinen olkapää putoaa ja kylki menee kasaan.

Olen nyt tässä syksystä alkaen tehnyt spiraalistabilisaatioharjoitteita ja aloitin myös uudestaan lihaskuntoharjoittelun. Asento on kohentunut, mutta edelleen olen tosi epäsymmetrinen ja kipuja on. Viikonloppuna menen ratsastusvalmennukseen, joka keskittyy istuntaan (eli siihen, miten satulassa ollaan). Valmentajani on fysioterapeutti, saa nähdä, mitkä hänen kommenttinsa ovat.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyssari voisi noin yleensäkin olla hyvä. Tarkkailetko asentoasi muulloinkin kuin liikkuessa? Mä ainakin huomaan, että esim. töissä toinen kylki livahtaa helposti kasaan, kun pitää istua paljon.

Vierailija
2/5 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fyssari voisi noin yleensäkin olla hyvä. Tarkkailetko asentoasi muulloinkin kuin liikkuessa? Mä ainakin huomaan, että esim. töissä toinen kylki livahtaa helposti kasaan, kun pitää istua paljon.

Oli mulla lähete, mutta kun pihistelen, niin olen nyt sitten tehnyt noita spiraalistabilisaatioharjoitteita itsekseni.

Mä tunnen koko ajan sen vinouden, on vähän jopa piinaavaa välillä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene pilatespienryhmätunneille tai yksityistunneille. Ammattilaiselle. Hän osaa katsoa että käytät molempia puolia ja ettet tee liikkeitä vinossa, kaikilla meillä tuppaa joku kohta menemään vinoon kun omin päin tekee.

Vierailija
4/5 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene pilatespienryhmätunneille tai yksityistunneille. Ammattilaiselle. Hän osaa katsoa että käytät molempia puolia ja ettet tee liikkeitä vinossa, kaikilla meillä tuppaa joku kohta menemään vinoon kun omin päin tekee.

Olen kyllä käynyt pilateksessa, mutta ei täällä taida olla tällä hetkellä ryhmiä, ei sillä, että mulla olisikaan aikaa käydä ryhmäliikunnassa.

Mutta siis tein avaukseni kysyäkseni muiden kokemuksia, en saadakseni neuvoja!

Ap

Vierailija
5/5 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä viime kesänä minulla oli toinen olkapää hieman alempana ja no, selkä nyt on ollut aina kipuileva.

Olen nyt käynyt vuoden vähintään 3 kertaa viikossa salilla, eikä eroa enää juurikaan näy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi