Kaverin kanssa sänkyyn
Heippa!
Oon itse eronnut pitkästä suhteesta n. Puoli vuotta sitten. Tutustuin aikalailla heti yhteen mieheen joka silloin oli sinkku. En ajatellut hänestä siinä vaiheessa mitään kummempaa, lähinnä ” hauskanpitoa ” ja exästä ylipääsemistä. Tein tämän myös hänelle selväksi. Päädyttiin sänkyyn muutamaan otteeseen ja vietettiin muutenkin yhdessä aikaa. Minulle muodostui jotain tunteita, mutta kyseinen mies löysi itselleen naisen jonka minä olen tuntenut 10v. He ovat onnellisesti yhdessä ja olemme kaikki kolme tiiviisti tekemisissä ja ystäviä. Tunteet sain laitettua syrjään, koska enhän minä hakenut hänestä mitään muuta kuin lohtua.
Ongelmana on nyt tämä kyseinen mies. Aina kun hän on humalassa niin kova flirtti niin minulle kuin muillekkin naisille.. ja päädyin hänen kanssaan kuukausi takaperin harrastamaan seksiä ( hänen aloitteestaan ja humalassa ) vaikka humala ei tekosyy olekkaan. Tämä kaduttaa aivan julmettoman paljon, mutta samalla ärsyttää miehen käytös! Tiesi mitä tämmöinen minussa aiheuttaa jälkikäteen + on vaatinut, että en kerro kenellekkään asiasta. Hän kuitenkin petti nykyistä kihlattuaan ja tuntuu jopa sille, että heidän suhteensa on yhtä kulissia ( kateutta kenties osaltani en tiedä ). Mutta eihän suhteessa voi kaikki olla hyvin, jos jompi kumpi 4kk suhteen aikana jo pettää.
Voisiko miehellä olla tunteita minua kohtaan? Hän myönsi että ” arpoi ” meidän kahden välillä tämän naisen ilmestyttyä kuvioihin. Meillä hänen kanssaan niin kännissä kuin selvinpäinkin juttu luistaa ja tiedän olevani hänelle tärkeä. Myöskin, pitäisikö minun ystävänä myöntää tapahtunut naiselle ja kestää viha? Tosin, hän antaisi miehelleen anteeksi mutta ei minulle.
Tilanne on äärettömän kuormittava ja en ota selkoa mistään!
Kenellekään kokemusta?
( En tarvitse moraali- saarnaa, tiedän itsekkin toimineeni väärin ! )