Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätös: OAJ syrji aito avioliittoyhdistystä. Lienee tuossa persunuorten syrjinnässäkin ja kiusaamisessa perää

Vierailija
14.01.2021 |

Vaikka OAJ on kääntänyt asian päälaelleen, että Persut kiusaa heitä.

https://yle.fi/uutiset/3-11737727

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on perää. Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.

Vierailija
2/18 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja opettajien pitäisi olla fiksuja.

Kissan viikset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että edes tasa-arvolautakunnassa ollaan vielä järjissään!

Ihan oikea päätös.

Vierailija
4/18 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päätös lautakunnalta!

Vierailija
5/18 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito avioliitto -hössötys nyt itsessään on selkeästi syrjivä.

Vierailija
6/18 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aito avioliitto -hössötys nyt itsessään on selkeästi syrjivä.

Ei nyt sentään.

On paljon muutakin aitoa, mm. karjalanpiirakkaa.

Vierailija
7/18 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä?

Ensin syrjitään ja sit nämä syrjijät valittaa että syrjitään? Ei tajua ei.

Vierailija
8/18 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen aito avioliitto.?

Mikä pakkomielle joillain on puuttua siihen miten toiset haluaa avioitua?

Jos 2 naista haluaa mennä naimisiin niin miten se on keltään pois?

Jotenkin ihan käsitmätöntä miksi jotkut haluaa puuttua toisten parisuhdeasioihin, sairasta.

Heteronainen

Vierailija
9/18 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päätös

Vierailija
10/18 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin ihan käsitmätöntä miksi jotkut haluaa puuttua toisten parisuhdeasioihin, sairasta.

Heteronainen

Siellähän on aika laidasta laitaan näytteilleasettajia niin miksi ei tuokin, ei kai  nämä nyt sulje toisiaan pois.

https://educa.messukeskus.com/yritykset/#exhibitorStartsWith=v&programm…

Vierailija
11/18 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjalanpiirakka on parasta!!

Vierailija
12/18 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siiis opetusmessuille olisi pitänyt päästää rankan poliittinen ja sukupuolista syrjintää keskeisenä teemanaan pitävä järjestö?

Vierailija
13/18 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidot persunuoret olivat etno nationalisteja. Nykyiset vässykät ovat stasi.

Vierailija
14/18 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heteronainen

Jos jonkun avioliittokäsitys on sellainen, että avioliitto on vain yhden miehen ja yhden naisen välinen, niin miksi se halutaan nähdä niin, että nämä ihmiset haluaisivat puuttua toisten parisuhdeasioihin? Oma avioliittokäsitykseni on juuri tuollainen, mutta olen kyllä huomannut että en voi sanoa sitä enää missään ääneen. En minä siihen puutu miten muut elävät, koska se ei todellakaan ole minun asiani. Se vain ihmetyttää, miksi tuollaisen "perinteisen" avioliittomallin esillä pitäminen on niin kauhea uhka, että sitä kannattavat ihmiset täytyy raivata pois tieltä, tai muuten uhataan boikotoida järjestäjää joka ei suostu toimimaan näin. En minä pahoita mieltäni, jos menen messuille jossa on sekä Aito Avioliitto että Seta esillä. Mielipiteen vapaus ja erilaiset näkemykset kuuluvat kaikille, eivätkä ne näkemykset katoa mihinkään vaikka niitä yritetään tuolla tavalla lähteä sensuroimaan; päin vastoin ihmiset alkavat silloin taistella entistä enemmän oikeuksiensa puolesta ja tuoda mielipiteitään aiempaa ahkerammin esiin.

Vierailija
15/18 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos avioliitto kiellettäisiin heteroilta ja sallittaisiin vain hom oille, niin hom otkin vaatisivat sen kieltämistä heiltä. Itse olen nähnyt sen lasten turvana, enkä minään aikuisten status-symbolina.

Toi OAJ:n "persut kiusaa" on just sitä mitä kiusaajat usein tekee, syyttää uhria. Onhan se nyt selvää, ettei sieltä tule "persut tappaa ihmisiä" -julisteita ilman opettajien vahvaa aivopesua.

Vierailija
16/18 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heteronainen

Jos jonkun avioliittokäsitys on sellainen, että avioliitto on vain yhden miehen ja yhden naisen välinen, niin miksi se halutaan nähdä niin, että nämä ihmiset haluaisivat puuttua toisten parisuhdeasioihin? Oma avioliittokäsitykseni on juuri tuollainen, mutta olen kyllä huomannut että en voi sanoa sitä enää missään ääneen. En minä siihen puutu miten muut elävät, koska se ei todellakaan ole minun asiani. Se vain ihmetyttää, miksi tuollaisen "perinteisen" avioliittomallin esillä pitäminen on niin kauhea uhka, että sitä kannattavat ihmiset täytyy raivata pois tieltä, tai muuten uhataan boikotoida järjestäjää joka ei suostu toimimaan näin. En minä pahoita mieltäni, jos menen messuille jossa on sekä Aito Avioliitto että Seta esillä. Mielipiteen vapaus ja erilaiset näkemykset kuuluvat kaikille, eivätkä ne näkemykset katoa mihinkään vaikka niitä yritetään tuolla tavalla lähteä sensuroimaan; päin vastoin ihmiset alkavat silloin taistella entistä enemmän oikeuksiensa puolesta ja tuoda mielipiteitään aiempaa ahkerammin esiin.

Kysytkö vakavissa että miten ihmiset jotka pyrkivät estämään homoliitot "halutaan nähdä niin, että nämä ihmiset haluaisivat puuttua toisten parisuhdeasioihin"?

Vierailija
17/18 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siiis opetusmessuille olisi pitänyt päästää rankan poliittinen ja sukupuolista syrjintää keskeisenä teemanaan pitävä järjestö?

Onhan siellä monta muutakin asettajaa joilla fanaattiset kannat, A. kielletään kummatkin B. ei kielletä kumpaakaan C. Kielletään vain toinen

Johan tuosta hdenvertaisuus- ja tasa-arvolautakunta antoi päätöksen ja heidän mielestään ei olisi saanut syrjiä.

Vierailija
18/18 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä "parempaa" tasa-arvoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän