larivaara
miten ämmä kehtaa pyytää tekemättömästä työstä 26000e
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
No tuo narsisti ämmä kehtaa kyllä ihan mitä vaan. Katsos minä minä minä............ja mulla on niiiiiiin ihana mies kaikkihan sen haluaa mutta sen on mun.
Joutuu kuitenkin jakamaan miehensä monen naisen kanssa. Ehkä heillä on avoin suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuo narsisti ämmä kehtaa kyllä ihan mitä vaan. Katsos minä minä minä............ja mulla on niiiiiiin ihana mies kaikkihan sen haluaa mutta sen on mun.
Joutuu kuitenkin jakamaan miehensä monen naisen kanssa. Ehkä heillä on avoin suhde.
En ole koskaan kuullut tuollaista huhua.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuollainen voi tulla edes mieleen? Taitaa tuo kommentoija olla sitä mieltä, että se mies on niiiin ihana.
Ainakin sain lentokentällä sen verran silmää herralta viime kesänä, että uskon täysin avoimeen suhteeseen
Jaa mistä tässä on tällä kertaa kyse.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin sain lentokentällä sen verran silmää herralta viime kesänä, että uskon täysin avoimeen suhteeseen
Minusta se on aika hönö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on aika hönö.
En tunne niin hankala kommentoida
Vierailija kirjoitti:
Jaa mistä tässä on tällä kertaa kyse.
Kieltämättä raivostuttavaa, kun ap ei viitsi laittaa linkkiä, ja muiden pitää etsiä se hänen puolestaan. Hetkinen. Tässä:
Se ukkohan pelkää sitä Merjaa. Siinä Mikko Kuustosen ohjelmassa sen selvästi näki. Merjahan oli Paula Koivuniemen paras kaveri. Enää ei ole ollut missään yhteishaastatteluja. Onkohan ystävyys loppunut?
Seuraavaksi voisi tehdä näytelmän larivaarasoppa