351 kuollut koronaan Ruotsissa!
Nyt siis yhteensä yli 10 000 kuolemaa.
Koko Ruotsi tarvitsee apua. Suomi ja Norja on luvanneet auttaa mutta kukaan ei tule.
Näin lukee expressen lehdessä.
Kommentit (27)
Miten niitä autat. Niiden täytyy pitää turvavälit, siinä se.
Eurooppalainen häpeäpilkku.
Kaikkea typeryyttä ei kannata apinoida USA:sta.
Miten Suomi muka voi auttaa? Ruotsalaisten oma syy kun eivät ole sulkeneet maataan yhtään. Ei Suomi voi siinä mitenkään auttaa.
Itsepintaisuus ja kuurosokeus, jolla Ruotsi on vastoin koko maailman neuvoja kaivanut omaa koronakuoppaansa on pökerryttävää. On aivan posketonta jos maa siirtyy seuraavaksi osoittelemaan sormella naapureitaan.
Surullistahan tuo on, mutta ei yllättävää.
Suomi auttaa rahallisesti muita maita. Ei lähinaapureita tarvitse muutenkaan auttaa.
T: hallitus
Ruotsissa ei harrasteta kovaa politiikkaa. Ihmisiä ei saa pakottaa mihinkään, annetaan vain suosituksia.
Itse keittivät soppansa ja kuulemma olisivat halunnert löperön linjansa Suomeenkin . Onneksi olivat päättäjät fiksuja (kerrankin) eivätkä kuunnelleet länsinaapuria. Oltaisiin mekin nyt samassa suossa. Jospa rokote tuo heille vähän apua. Suomi auttaa mutta oma kansa hoidetaan toki ensin.
Ja vielä kiukuttelivat Suomelle kun rajat suljettiin.
Hei ap tässä. En ole todellakaan sitä mieltä että suomalaisten pitäisi lähteä auttamaan Ruotsia. Kerroin vain mitä expressen lehdessä lukee sillä se vaikutti niin tragikoomiselta kaiken Tegnelöinnin jälkeen.
Mites nyt noin. Ruotsissahan piti olla syksyllä laumaimmuniteetti ja Suomen piti olla pahoissa ongelmissa.
Aika vähän. Montakos Ruotsissa kuolee noin keskimäärin vuodessa?
Sanna Marin Ruotsin pääministeriksi hallituksineen, Sauli Niinistö kuninkaaksi ja Mika Salminen Tengeliksi!
Käytännössä siellä on nyt kuolinmäärät korkeammalla kuin keväällä. Worldometerin tilastoissa suunnilleen samaa, mutta niitä päivitetään sinne vielä kauan jälkikäteen.
Onko ruotsalaiset itse kovin huolissaan? Muillehan asia ei kuulukaan.
Onneksi Ruotsi voi iloita kanssamme kun Pandora voittaa viisut.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä tauti leviää rajan yli tänne meillekin, joten pakko olla huolissaan täälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys. Eivät he myönnä mitään.
Jaaa että pitäis ruottalaisten puolesta tehdä kaikki valmiiksi. Jaaha. Eikö niillä ole yhtään itsesuojeluvaistoa ja noudata Suomen kaltaista koronapolitiikkaa.
Huh huh