Minkä ruoan syömistä sinun on vaikea lopettaa?
Minulla hapankorput. En osta niitä enää juuri koskaan, sillä rouskutan puoli pakettia kerralla.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Kaalikääryleet.
Ihme, miten erilaisia makuja voi olla. Itselleni tuottaa vaikeuksia syödä yhtä kaalikäärylettä edes nälkään tai kohteliaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Osta vain kovaa ruisleipää.
Perunoita keität vähemmän ja lopeta riisit sekä makaeonit.
Vaadi maksu lisäkkeistä.
Mulla mies hakee sitten sitä leipää ja perunaa yms. En mä voi aikuista pakottaa syömään oman ongelmani mukaan :D
Sipsit. Megapussista jää seuraavallekin päivällä, vähänkin pienempi menee kerralla kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaalikääryleet.
Ihme, miten erilaisia makuja voi olla. Itselleni tuottaa vaikeuksia syödä yhtä kaalikäärylettä edes nälkään tai kohteliaisuudesta.
Totta. Mutta unohdin lisätä "itsetehdyt". Ne on aika erilaisia kuin jotkut massaruokalan tekeleet tai eineskääryleet.
Irtokarkit, joku 400g menis ihan kevyesti kerralla
Hyvä kysymys! Sipsit.
Eli suolainen, ei makea. Sitäkin kyseltiin tänään ja jäin miettimään kumpaa suosisin.
Joku leipomosta ostettu tuore kauraleipä tms. vaalea leipä. Ostan harvoin, koska syön melkein koko leivän kerralla, en vaan voi lopettaa.
Aurajuustoleipä. Sellainen, missä on kunnolla sitä aurajuustoa pinnalla. Menee osissa, mutta kokonaan päivän aikana. Onneksi tätä tapahtuu aniharvoin.
Itsetehdyt sämpylät voilla. Tulee aina ähky mutta kun on niin hyvää.
Vaikea lopettaa? Ei ole onneksi mitään tuollaista ongelmaa.
Tumma hasselpähkinäsuklaa. Pakko saada muutama kerta viikossa, vähintään.
Tumma suklaa oli terveellistä, eikö? Silleen ainakin itselle valehtelen joka kerta kun sitä ostan.
Nachot, salsa ja gaucamole
Perunamuusi
Olin tulossa sanomaan myös hapankorput, mutta se olikin heti mainittuna. Itellä menee koko paketti 😳
Itse leivottua leipää ja myös ruisleipää. Voin kanssa.
Meil on näköjään kaikilla hiilari ja rasvan himo. :P
Hapankorput myös täällä.
Joskus näkkärikin tekee saman.
Riisimurot on kanssa paha. Varsinkin punaisen maidon kanssa. Maitoa jää lautaselle niin pitää kaataa muroja lisää. Sitten tulikin liikaa riisimuroja... Loputon suo! Sitten kun on ihan ähky ja kitalaki kipeä niin voi lopettaa.
Sama kitalakihomma hapankorppujen kanssa.
Pitäiskö tänään vetää hapankorppuöverit?
Herkuista nacho cheese ballsit ja viinirypäleet vuorotellen syötynä, tietyt sipsit, nacholastut salsoilla, irtokarkit, kovat turkinpippurikarkit.
Ruoista ehkä lähimmäksi pääsee hernekeitto, joku kermainen pasta, tuoreet letut.
Apua mä en keksi mitään!
Jäätelöä rakastan samoin kaikkia makeita leipomuksia ja täytesuklaita. Mutta määrät jää kuitenkin pieniksi tyyliin 2 palaa kakkua, 3 riviä suklaata, kulhollinen jäätelöä.
Sama ruokien kanssa. Joskus otan lusikallisen pari lisää mutta hyvin harvoin santsaan. Mieli tekisi mutta olen aika kurinalainen syömisteni kanssa, syön vain sen minkä tarvitsen enkä koskaan ähkyyn saakka.